مهم‌ترین خبر‌های انتخاباتی شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌های کردستان در روز یک شنبه ۲۳ خرداد ماه را در این بسته خبری می‌توانید بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، تنها ۵ روز دیگر تا انتخابات ۲۸ خرداد ماه باقی مانده، ۵ روز پر هیاهو که نامزد‌ها همگی در تلاش هستند تا با ارائه برنامه‌های خود نظر و اعتماد مردم را جلب کنند.

این روز‌ها شهر چهره تازه‌ای به خود گرفته است و هر کاندیدا روش خاصی را برای تبلیغات انتخاب کرده و تبلیغات از فضای مجازی به فضای حقیقی آمده است.

شنیده‌های انتخاباتی

رصد انتخاباتی داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا نشان می‌دهد که این داوطلبان سخت مشغول تبلیغات انتخاباتی هستند و برای پیروزی در انتخابات از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

برخی کاندیدا‌ها با صرف هزینه گزاف برای تبلیغات به فکر شیرین کردن کام مردم هستند و برخی نیزبا شعار‌های ناباورانه و دور از انتظار هنوز نیامده وعده‌های ناممکن به مردم می‌دهند.

طبق شنیده ها، یکی از بانوان داوطلب حضور در شورای اسلامی شهرسنندج به اقشار کارگر جامعه قول ایجاد اشتغال داده و بر توجه به رعایت حق و حقوق آن‌ها تأکید کرده است.

ثبت ۱۵ تذکر انتخاباتی به نامزد‌ها

ملکی رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان کردستان از کاندیدا‌ها خواست تا تمام مصوبات مربوط به تبلیغات شورا‌های اسلامی شهر و روستا را رعایت کنند.

او با تاکید بر شور انتخاباتی و شرایط حضور باشکوه در حوز‌ها انتخاباتی افزود: تخلفات انتخاباتی از سوی نامزد‌های شورای شهر و روستا به صورت ویژه در دستور کار هیئت بازرسی انتخابات استان قرار دارد.

ملکی با بیان اینکه تخلفات صورت گرفته در شهر‌های استان توسط هیئت‌های بازرسی رصد و سپس در سامانه مورد نظر بارگذاری می‌شود افزود:تاکنون ۱۵ مورد تذکر انتخاباتی در استان به ثبت رسیده که این موارد به صورت قانونی رصد و برخود لازم انجام خواهد شد.

او افزود: هزارو ۵۹۵ بازرس، سربازرس و بازرس ویژه مسئولیت برگزاری انتخابات سالم و قانون‌مند را ۲۸ خرداد ماه جاری برعهده دارند.

ثبت نام هزارو ۴۷ نفر در شورای شهر

مراد جعفری دبیر ستاد انتخابات استان کردستان گفت: باتوجه به وجود شرایط کرونایی خوشبختانه استقبال خوبی از ثبت نام در شورای شهر و روستا در استان کردستان به عمل آمد به گونه‌ای که در زمان مقرربرای ثبت نام شورای شهر هزارو ۴۷ نفر ثبت نام نهایی انجام دادند.

جعفری با بیان اینکه ۴۱ هیئت اجرایی در ۱۰ فرمانداری و ۲۱ بخشداری در زمان تعیین شده برای ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورا‌های شهر و روستا تشکیل شد، گفت: همچنین در نوروز امسال نیز نزدیک به ۷ هزارو ۲۳۰ نفر در شورای اسلامی روستا‌ها ثبت نام کردند.

دبیر ستاد انتخابات استان کردستان یادآور شد: در بازه زمانی ثبت نام شورها، تعداد کاندید‌ها در ۳۲ شهر استان و در بیش از هزارو ۳۰۰ روستای واجد شرایط استان به حد نصاب رسید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.