فرماندار سروآباد گفت: برای برگزاری انتخابات امسال، ۷۲ شعبه اخذ رای تعیین شده که ۷ شعبه آن شهری و ۶۵ مورد نیز روستایی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، یوسف باشی فرماندار سروآباد اظهار کرد: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های شهر و روستا در شهرستان سروآباد در دو شهر سروآباد و اورامان تخت و همچنین در ۶۵ روستای این شهرستان برگزار می‌شود.

اوبا بیان اینکه ۷۲ شعبه اخذ رای برای جمع‌آوری آراء مردم شهرستان سروآباد پیش‌بینی شده است، افزود: از این تعداد ۷ شعبه درنقاط شهری و ۶۵ شعبه نیز برای نقاط روستایی است.

باشی در خصوص برگزاری انتخابات در نقاط و یا روستا‌های دورافتاده شهرستان سروآباد بیان کرد: برای نقاط دورافتاده و مراکز نظامی و یا انتظامی حدود ۱۶ شعبه سیار پیش‌بینی شده است.

فرماندار سروآباد گفت: در مجموع بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر شامل عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و انتظامی در برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های شهر و روستا‌ها در این شهرستان مشارکت خواهند داشت.

باشی در پایان اظهار داشت: ۳۶۶ کاندیدا برای ششمین دوره شورا‌های شهر و روستا ثبت‌نام نهایی شده‌اند که قرار است در ۲۸ خردادماه جاری برای ۲۱۱ شعبه شهری و روستایی باهم رقابت کنند.

او در ادامه گفت: تمام زیرساخت‌های لازم و امکانات لازم برای برگزاری هرچه بهتر این دوره از انتخابات در شهرستان سروآباد مهیا شده است تا شاهد حضور حماسی مردم پای صندوق‌های رای باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.