موهبتی گفت: استعداد تفتان با توجه به شرایط اقلیمی و موقعیت استثنایی‌اش مباحث گردشگری است از اینرو زیرساخت‌های مربوط به این حوزه در شهرستان را با شدت بیشتری باید دنبال کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان وبلوچستان در نشست شورای اداری تفتان ضمن گرامیداشت دهه کرامت و ایام ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) گفت: آنچه دارای اهمیت است این بوده که فرمانداری به عنوان مرکز حاکمیت و اتاق فکر و برنامه این شهرستان است باید ابزار لازم را داشته باشد.

او با بیان اینکه در هر زمان و مکانی بپذیریم که نقش‌آفرین باشیم و یکی از اقدامات دارای تاثیر تشویق مردم در حوزه فرهنگسازی است افزود: اگر می‌خواهیم کشور، خانواده، شهر و یا اداره درست شود باید با بدی مبارزه کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه انتظار از بزرگان، معتمدان و علما این است که فرهنگ‌سازی کرده و این فرهنگ خوب را ترویج و جلوی فرهنگ بد بایستاند خاطرنشان کرد: اگر دولت تمام امکانات زیرساختی را فراهم کند و مردم دلشان به حال خودشان نسوزد تغییری در سرنوشت‌شان به وجود نخواهد آمد.

او با بیان اینکه اگر سرمایه‌گذاری از سوی مردم نشود اشتغال به وجود نمی‌آید تصریح کرد: اشتغال یعنی عزت‌آفرینی و تولید و عدم اشتغال یعنی بیکاری و این مهم ریشه هر مفسده‌ای است.

موهبتی با بیان اینکه نسبت بهروری سیستان و بلوچستان در حوزه استفاده از آب، خاک، سرمایه و نیروی انسانی در حوزه کشاورزی مطلوب نیست افزود: به ازای هر هکتار باید میزان سطح زیر کشت افزایش یابد.

او با اشاره به یکی از اقدامات انجام شده در منطقه تفتان اظهارداشت: ناحیه صنعتی کوهر که تصویب شده می‌تواند منشا اثرات فراوان و خوب در سیستان و بلوچستان و منطقه هدف باشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار