مجتبی عزیزی گفت: امام راحل آمد تا ولایت الله و اجتناب از پذیرش طاغوت را برای ما به ارمغان آورد این همه فشار و تحریم به سبب نفی طاغوت است.

ولایت الله و اجتناب از پذیرش طاغوت ارمغان امام راحل بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مجتبی عزیزی امام جمعه زابل  در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که با حضور معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان وبلوچستان، فرمانده سپاه سلمان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد گفت: راه انداختن عرفان و حماسه هنر حضرت امام است شما در شخصیت و خط اصحاب امام و شهدا این را بارها دیده‌اید.

وی افزود: این جانفشانی‌های امام خمینی (ره) طبیعی نیست چراکه این رشادت‌ها ناشی از روحی است که خدا در ایشان دمیده همچنین آمیزه عرفان و حماسه در سیره نیز ویژگی دیگری است که حضرت امام داراست.

امام جمعه زابل تصریح کرد: در قرآن کریم ما خط کشی‌هایی داریم که این حق و باطل، خوب و بد، طاغوت، ظلم و ظالم را مشخص کرده و ما باید این را در زندگی معیار تشخیص درست از غلط قرار دهیم.

وی با بیان اینکه علاوه بر کفر به طاغوت، ایمان به حضرت حق داشته باشید افزود: اگر کفر به طاغوت فقط در زبان و ایمان به خدا فقط بر روی زبان بود فایده‌ای ندارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار