رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: هر چند شرایط امسال با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده از سوی ستاد کرونا با سال‌های پیشین متفاوت است، اما برنامه‌های گرامیداشت رحلت امام خمینی (ره) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سراسر استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عباس صفدری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: فردا چهاردهم خرداد سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) است که این روز مظهر دلبستگی مردم ایران به این عالم بزرگوار بوده از اینرو برنامه‌های متعددی پیش‌بینی شده است.

وی افزود: برنامه‌های گرامیداشت رحلت امام خمینی (ره) در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان، در گلزار شهدا و در فضا‌های باز با در نظر گرفته شدن فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: شامگاه فردا به مناسبت سالروز قیام ۱۵ خرداد در بسیاری از مساجد مهم و کلیدی استان برنامه‌های متعدد و محوری پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد:علاوه‌بر نامه‌های کلی و اختصاصی شامل رقابت‌های قرآنی و شب شعر‌های مجازی که به مناسبت چهاردهم و پانزدهم خرداد در سیستان و بلوچستان انجام می‌شود سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سراسر کشور به مناسبت این روز‌ها نیز خواهیم داشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار