بسته خبری "صندوق سرنوشت" که در آستانه انتخابات در باشگاه خبرنگاران جوان تولید می‌شود آخرین اخبار انتخاباتی استان گلستان را روایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  در بسته امروز، یکشنبه 23 خرداد، ۳ خبر از شهرستان‌های آزادشهر ، گالیکش و آق قلا گمیشان را می‌خوانید.


رقابت ۱۲۵ نامزد انتخابات شورا‌ها برای کسب ۱۵ کرسی در آزادشهر


رییس ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر گفت:  مجموع نامزد‌های انتخابات در این سه شهر ۱۲۵ نفر بوده که ۸۶ نفر آن‌ها از شهر آزادشهر، ۲۸ نفر از شهر نگین شهر و ۱۱ نفر نیز از شهر نوده خاندوز هستند.

حمیدرضا ملک حسینی گفت: هر یک از شهرهای آزادشهر شهر، نگین شهر و نوده خاندوز دارای شورای 5 نفره است.


رقابت ۵۲ نامزد انتخابات شورا‌های شهر گالیکش برای ۱۰ کرسی

فرماندارشهرستان گالیکش گفت: ۵۲ نامزد در انتخابات شورای شهر‌های گالیکش و صادق آباد تایید صلاحیت شدند.
احمد تجری مفرد افزود: ۲۹ نفر از افراد تایید صلاحیت شده مربوط به شهر گالیکش و ۲۳ نفر مربوط به شهر صادق آباد هستند که برای ۱۰ کرسی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

۱۸ روستای دارای شورای ۵ نفره در آق قلا


غراوی سرپرست فرمانداری آق قلا با اشاره به آمار کرسی‌های شورا‌های شهر و روستا در آق قلا گفت: در بخش مرکزی ۱۴ روستا شورای ۵ نفره، ۳۹ روستا شورای ۳ نفره و در بخش وشمگیر ۴ روستا شورای ۵ نفره و ۱۹ روستای آن شورای ۳ نفره هستند.

فرماندار آق قلا افزود: در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای آق قلا در مجموع برای ۷۶ روستای شهرستان ۲۶۴ کرسی و شهر‌های آق قلا و انبارالوم ۱۰ کرسی کسب می‌شود.

 


انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.