طبق اخبار دریافتی بدترین شخصیت‌های سری قبل فارکرای قرار است به بازی Far Cry ۶ بازگردند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت، بازی Far Cry ۶ شاهد بازگشت شخصیت‌های شرور گذشته خواهد بود و احتمالا می‌توان با آن‌ها بازی کرد. همانطور که در تریلر جدید این بازی مشاهده می‌شود، شخصیت‌های Vass Montenegro، Pagan Min و Joseph Seed از سری فار کرای ۳، ۴ و ۵ بازگشته اند و با حضور Michael Mando، Troy Baker و Greg Bryk بار دیگر به ایفای نقش‌های خود می‌پردازند.

عرضه سراسری بازی فار کرای جدید

شرکت Ubisoft (یوبی سافت) بازی Far Cry ۶ را برای رایانه‌های شخصی، Xbox One، Xbox Series X / S، PlayStation ۴، PlayStation ۵ و Stadia در تاریخ ۷ اکتبر منتشر خواهد کرد.

داستان بازی Far Cry ۶

بازی Far Cry ۶ در یک محیط گرمسیری به نام Yara جریان خواهد داشت. مثل همیشه و مانند نسخه‌های قبلی این شهر بازی در چنگال شخصی دیکتاتور به نام آنتون کاستیلو قرار دارد. شخصیت آنتون کاستیلو را جیانکارلو اسپوزیتو که بازیگر مشهور سریال «برکینگ بد» است ارائه خواهد کرد و همین موضوع باعث خواهد شد جذابیت داستان بازی بیش از پیش افزایش یابد.

فارکرای 6

اگر بخواهیم به طور کلی داستان بازی را شرح دهیم باید بگوییم در شهر Yara انقلابی با هدف سرنگونی آنتون کاستیلو در حال رخ دادن است و گیمر باید در نقش یکی از قهرمانان انقلابی به نام دنی شهر Yara را آزاد کند.

در این بازی گیمر در نقش شخصیتی به نام دنی روخاس در بازی حضور خواهد داشت که یک عضو کوچک از جریان انقلابی سرنگون کردن کاستیلو است. گیمر در ابتدای بازی می‌تواند جنسیت دنی را انتخاب کند و مانند بازی Far Cry ۵ شخصیت بازی را به سلیقه خود شخصی سازی کند. در برخی از مراحل بازی گیمر با شخصیت‌های موجود در بازی گفتگو خواهد کرد که انتخاب گزینه مناسب در این مواقع بسیار حائز اهمیت است چرا که مسیر داستان با برخی از انتاخب‌های گیمر تغییر خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار