هرآنچه از کنفرانس E3 2021 انتظار داریم/ احتمال معرفی کامل بازی Far Cry 6

در این گزارش با کنفرانس شرکت‌های مختلف و زمان برگزاری آن‌ها در مراسم E3 آشنا شوید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رویداد E3 هرساله در آمریکا برگزار می‌شود اما سال گذشته و به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری این مراسم به صورت غیرحضوری انجام شد و علاقه‌مندان به صنعت گیم مجبور شدند این مراسم را به صورت آنلاین و به دور از حضور افراد مشاهده کنند. اما امسال شرایط فرق کرده است و با وجود اینکه هنوز ویروس کرونا در سراسر جهان قربانی می‌گیرد اما ظاهرا عوامل اجرایی مراسم E3 2021 به فکر برگزاری با شکوه این مراسم و به صورت حضوری افتاده‌اند و قصد دارند از این طریق کنفرانس مجازی سال گذشته این مراسم را جبران کنند.

از طرفی هم نباید فراموش کرد که کنفرانس امسال E3 همچنان پوشش زنده خواهد داشت و افراد می‌توانند از طریق بستر اینترنت این کنفرانس را مشاهده کنند. امسال نیز شرکت‌های بزرگ فعال در زمینه بازی‌های ویدئویی در این کنفرانس حضور خواهند داشت. در حال حاضر عوامل مراسم E3 زمان دقیق برگزاری کنفرانس برخی از شرکت‌های بزرگ را اعلام کرده‌اند و در ادامه قصد داریم زمان و اطلاعات پیش بینی شده برخی از این کنفرانس‌ها را شرح دهیم:

  • Wholesome Direct: June 12 at 10 AM PT / 1 PM ET
  •    Ubisoft Forward: June 12 at noon PT / 3 PM ET
  •    Devolver Digital: June 12 at 1:30 PT / 4:30 ET
  •    Gearbox Software: June 12 at 2 PM PT / 5 PM ET
  •    UploadVR Showcase: June 12 at 3 PM PT / 3 PM ET
  •    Xbox and Bethesda: June 13 at 10 AM PT / 1 PM ET
  •    PC Gaming Show: June 13 at 11 AM PT / 2 PM ET
  •    Square Enix: June 13 at 12:15 PM PT / 3:15 PM ET
  •    Take-Two Interactive: June 14 at 10:15 AM PT / 1:15 PM ET
  •    Capcom: June 14 at 2:30 PM PT / 5:30 PM ET
  •   Verizon: June 14 at 3 PM PT / 6 PM ET
  •    Nintendo: June 15 at 9 AM PT / noon ET
  •    Bandai Namco: June 15 at 2:25 PM PT / 5:25 PM ET
  •   EA Play: July 22, time TBD

یوبیسافت

کنفرانس شرکت یوبیسافت

مراسم شرکت یوبیسافت قرار است در تاریخ 22 خرداد و در ساعت 11:30 شب برگزار شود، در حال حاضر اطلاعات زیادی از این کنفرانس منتشر نشده است اما براساس پیشبینی‌های موجود انتظار می‌رود در این مراسم شرکت یوبیسافت نسخه جدید بازی Far Cry که Far Cry 6 نام دارد را در کنار نسخه VR بازی Assassin's Creed معرفی کند. علاوه بر این گفته می‌شود شرکت یوبیسافت در این کنفرانس نمایشی از بازی Riders Republic که این شرکت مدت نسبتا طولانی برای ساخت آن تمرکز کرده است را داشته باشد.

بتسدا

کنفرانس مایکروسافت و شرکت بتسدا

مایکروسافت قرار است 23 خرداد و در ساعت 10:30 وارد مراسم E3 شود. رویکرد امسال شرکت مایکروسافت با سال‌های گذشته این شرکت تفاوت دارد چرا که بخش عمده‌ای از کنفرانس این شرکت مبتنی بر فضای مجازی است. از طرفی هم بهار امسال بود که شرکت مایکروسافت استودیو بتسدا را خریداری کرد و این موضوع باعث خواهد شد شرکت مایکروسافت کنفرانس امسال خود را طولانی‌تر از همیشه برگزار کند. موضوعی که به طور قطعی درباره آن می‌توان حرف زد نمایش یک تریلر از بازی Halo Infinite و معرفی برخی از عناوین انحصاری دو کنسول سری اس و ایکس خواهد بود.

کنفرانس PC Gaming Show and Future Games Show

این کنفرانس مخصوص گیمرهای رایانه‌ای است و در 23 خرداد و در ساعت 10:30 برگزار شود. این کنفرانس بیشتر شامل گفتگوهای بین بازی سازها و بیان برخی توضیحات درباره عناوین در حال ساخت برای پلتفرم رایانه می‌شود. به این ترتیب نمی‌توان درباره این کنفرانس مطلب خاصی را بیان کرد.

کنفرانس شرکت  Square Enix

کنفرانس شرکت  Square Enix

این شرکت مانند چند سال گذشته قرار است در مراسم E3 حضور داشته باشد و این بار در تاریخ 23 خرداد و در ساعت 11:45 شاهد حضور این شرکت بزرگ خواهیم بود. همواره پیشبینی کردن درباره این شرکت بسیار سخت است اما می‌توان حدس زد که در این مراسم قرار است یک نمایش از بازی Eidos Montreal و تریلری از بروزرسانی عنوان Platinum Games 'Babylon's Fall را شاهد باشیم. از طرفی هم در مورد بازی Life is Strange: True Colors and نیز اطلاعات جدید را کسب کنیم.

Devil May Cry

کنفرانس شرکت کپ کام

شرکت کپ کام قرار است در 24 خرداد و ساعت 2 بامداد کنفرانس خود را برگزار خواهد کرد. هنوز مشخص نیست این استودیو بزرگ چه تصمیمی برای نمایش در این مراسم گرفته است اما احتمال می‌رود اطلاعاتی درباره دو بازی Street Fighter و Devil May Cry کسب کنیم.

با این حال این کنفرانس از امشب به طور رسمی برگزار خواهد شد و تا 10 روز آینده ادامه خواهد داشت، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این کنفرانس با ما همراه باشید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار