بازی جدید Crysis Remastered با بهبود تجربه کاربری عرضه خواهد شد

شرکت Crytek از امکان اجرای بازی Crysis Remastered با کیفیت 8K روی کنسول‌های جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت، یک سال پس از انتشار نسخه ریمستر (باز طراحی برای افزودن کیفیت به صدا و تصویر) بازی تیرانداز اول شخص کلاسیک کراسیس (Crysis)، شرکت Crytek در حال بهینه سازی دو بازی دیگر در سه گانه اصلی برای کنسول‌های مدرن است. این سازنده بازی‌های ویدئویی، بازی های Crystal Remastered Trilogy را برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو سوییچ، در پاییز امسال منتشر خواهد کرد، البته کرایتک می‌گوید که بازی‌ها در PS۵ و ایکس باکس سری X / S روان‌تر اجرا می‌شوند و شما می‌توانید نسخه‌های بازسازی شده هر سه بازی را به طور جداگانه انتخاب کنید.

شرکت کرایتک در حال کار بر روی این مجموعه با کمک Sabre Interactive است. همراه با بسته نرم افزاری هر سه بازی، قادر خواهید بود Crysis ۲ Remastered و Crysis ۳ Remastered را به صورت جداگانه خریداری کنید. اگرچه مشخص نیست که این دو بازی در مقایسه با نسخه‌های اصلی خود (که به ترتیب در سال ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ منتشر شده اند) چه پیشرفت‌هایی را خواهند داشت، اما Crysis Remastered نکاتی را به همراه دارد.

بازی جدید Crysis Remastered با بهبود تجربه کاربری عرضه خواهد شد

تغییرات بازی کراسیس ریمسترد

این نکات شامل بافت‌های تا 8K، موشن بلار، پشتیبانی از HDR، مجموعه‌ای از تنظیمات نور و بهبود اثرات ذرات معلق است. بازی کراسیس ریمسترد همچنین امکان ردیابی اشعه‌ای مبتنی بر نرم افزار را در Xbox One X و PS۴ Pro فراهم می‌کند، بنابراین جالب است که ببینیم شرکت کرایتک چگونه از قابلیت ردیابی اشعه PS۵ و Xbox Series X / S بهره می‌برد.

شایان ذکر است که تقویم انتشار صنعت بازی سازی برای بقیه سال در حال پر شدن است و یکی از بازی های بزرگ که تاریخ عرضه آن مشخص شده، بازی Far Cry ۶ است. یوبیسافت عنوان بعدی مجموعه بزرگ فار کرای را در ۷ اکتبر برای کامپیوتر، Xbox One، Xbox Series X / S، PlayStation ۴، PlayStation ۵ و گوگل استادیا منتشر خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار