عرضه بازی Far Cry ۶ هشت ماه به تاخیر افتاد

طبق اعلام یوبیسافت عرضه بازی فار کرای ۶ حدود هشت ماه به تاخیر افتاده و در ۷ اکتبر انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تقویم انتشار صنعت بازی سازی برای بقیه سال در حال پر شدن است و بازی بزرگ بعدی که تاریخ عرضه آن مشخص شده، بازی Far Cry ۶ است. یوبیسافت عنوان بعدی مجموعه بزرگ فار کرای را در ۷ اکتبر برای کامپیوتر، Xbox One، Xbox Series X / S، PlayStation ۴، PlayStation ۵ و گوگل استادیا منتشر خواهد کرد.

اگر این بازی را از PS۴ یا Xbox One بخرید، نسخه فعلی آن را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. در ابتدا قرار بود این بازی در ماه فوریه وارد شود، اما تأثیر کووید ۱۹، شرکت یوبیسافت را مجبور به تاخیر در عرضه آن کرد و انتشار آن را به تعویق انداخت. بازی Far Cry ۶ در یارا (یک مکان خیالی در کوبا) پیاده شده است، که در آن شما دنی روخاس را کنترل خواهید کرد. البته اینکه شخصیت اصلی مرد باشد یا زن به شما بستگی دارد.

انتشار بازی Far Cry ۶ پس از هشت ماه تاخیر

تغییرات جدید در بازی Far Cry ۶

انقلابیونی که دانی با آن‌ها همسو است فلسفه تدبیر کوبایی به نام Resolver را قبول می‌کنند که به معنای "گذراندن شرایط" است. آن‌ها از هرچه به نفع شان است می‌توانند استفاده کنند، این بدان معنا است که شما می‌توانید برخی از سلاح‌های مسخره DIY را هم بردارید که در میان آن‌ها اسلحه‌هایی وجود دارد که از قوطی‌های ساردین، باتری‌ها و موتور‌های موتورسیکلت استفاده می‌کنند. از همه بهتر، یک راه انداز مرگبار هم در این بین وجود دارد.

شما همچنین می‌توانید کوله پشتی Supremo را به یک سلاح ویژه الهام گرفته از کتاب‌های کمیک، مانند جت پک، راکت انداز یا شعله کش مجهز کنید. وسایل نقلیه و اسب‌های سفارشی برای کمک به شما در رفت و آمد نیز وجود دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار