حجت الاسلام محمد راشکی گفت: شرکت گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات باعث تحکیم وحدت ملی و تقویت قدرت داخلی و بین‌المللی کشورمان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام محمد راشکی امام جمعه هیرمند در شمال سیستان و بلوچستان گفت: برابر دستورات الهی و متن صریح قرآن کریم خداوند سرنوشت هیچ قومی را عوض نمی‌کند مگر به دست خودشان بنابراین تمام انسان‌ها مکلفند در مورد سرنوشت خویش تصمیم بگیرند و با انتخابی شایسته آینده‌ای روشن را برای مملکت خود رقم بزنند.

او افزود: همه ایرانیان با تمام سلایق و گرایشات سیاسی باید با تمام توان پای صندوق‌های رأی حاضر و رای خود را به قصد ادای تکلیف به صندوق بیندازند و در شرنوشت خود شریک باشند.

امام جمعه هیرمند بیان کرد: کاندیدای اصلح ریاست جمهوری باید دارای روحیه‌ای جهادی، خیرخواه مردم و سرباز مطیع ولایت، پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی، به قدرت داخلی و توان جوانان متعهد، متخصص انقلابی و ایمان داشته باشند.

او ادامه داد: دشمنان ما از ماه‌ها قبل با تبلیغات گسترده و فضا سازی مسموم در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، سخت در تلاشند تا میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی را به حداقل برسانند لذا شرکت گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات ریاست جمهوری موجب یاس و ناامیدی دشمنان ما خواهد شد.

حجت الاسلام راشکی خاطرنشان کرد: امروز تمامی دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید یکدل و یکصدا با عزمی راسخ در این عرصه سرنوشت ساز حضور یابند و دست رد به سینه عناصر خارجی و منافقان کوردل و شیطان صفت و حامیان آنان بزنند.

وی تصریح کرد: مردم ما نتیجه حضور خود در انتخابات را به وضوح مشاهده‌ کرده‌اند برای همین با وجود همه مشکلات و مشقات در انتخابات شرکت می‌کنند پیشبینی‌های مطرح شده در سطح جامعه بدون هرگونه پشتوانه منطقی و مستدل هست و صندوق‌های رأی میزان مشارکت قطعی مردم در انتخابات را مشخص خواهدکرد.

امام جمعه هیرمند بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری عرصه تحول در مدیریت اجرایی مملکت است مردم ایران آزادانه و بدون هیچ‌گونه اجبار و اکراه به گرایشات سیاسی مورد نظر خود رای می‌دهند.

وی با بیان اینکه میزان و درصد مشارکت در انتخابات قدرت چانه‌زنی مردم و نمایندگانشان را در عرصه مدیریت اجرایی بیشتر خواهدکرد افزود: بهتر است حلقه‌های مفقوده توسعه سیستان و بلوچستان را در درون استان جستجو کنید چراکه اسناد و مدارک حاکی از آن است که از همان ابتدا انقلاب تا کنون و در سخت‌ترین شرایط مملکت از مبادی مختلف، اعتبارات هنگفتی به این منطقه سرازیر شده‌ اما این که سرانجام این همه بودجه و اعتبار چه می‌شود و چه سهمی را در محرومیت زدایی ایفا کرده را باید کارگزاران پاسخ دهند.

حجت الاسلام راشکی تصریح کرد: به عنوان خادم مردم در یکی از مناطق حساس و استراتژیک که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان تنگه احد جمهوری اسلامی یاد کرده‌اند از عموم ملت شریف ایران اسلامی و مردم مرزدار و غیور هیرمند می‌خواهم با شرکت آگاهانه و منسجم خویش در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان شرق و غرب زده و جایگاه کشورمان را در میان قدرت‌های بین‌المللی حفظ کنند.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار