شهردار شهرکرد گفت: مجموعه شهرداری و حوزه هنری می‌توانند همکاری‌های بسیار خوبی داشته باشند و همکاری دو جانبه حوزه هنری و شهرداری برای توسعه و عمق بخشیدن به فرهنگ شهروندی ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در نشست با رئیس حوزه هنری استان اظهار داشت: زبان هنر و کار‌های فرهنگی هنری بهترین و اثرگذارترین مولفه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در شهر است.

او با بیان اینکه امروزه نشاط و شادی حلقه مفقوده زندگی شهری است، افزود: یکی از وظایف اساسی نهاد‌های اجتماعی و عمومی، چون شهرداری و به طور کلی نظام مدیریت شهری در عرصه جامعه، تلاش برای ایجاد فضایی سرشار از امید، سازندگی و نشاط برای شهروندان در جامعه است که حوزه هنری و هنرمندان استان می‌توانند نقش بسیار مهمی در این امر داشته باشند.


بیشتر بخوانید


عبدالغنی بیان کرد: راه‌اندازی پردیس سینمایی بهمن شهرکرد از سوی حوزه هنری در شهر کار بسیار ارزشمند و فاخری است که باید از تلاش عزیزان مجموعه حوزه هنری استان و کشور برای این کار ارزشمند قدردانی کرد.

او با اعلام آمادگی خود را برای همکاری هر چه بیشتر با حوزه هنری استان برای برگزاری برنامه‌های مشترک فرهنگی و هنری در سطح شهر خاطرنشان کرد: حوزه هنری با جهت‌دهی به فعالیت هنرمندان توانمند استان بدون شک می‌تواند در حوزه فرهنگ شهروندی یاری‌گر شهرداری باشد.

حجت الله شیروانی رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در ادامه این نشست گفت: حوزه هنری همیشه خود را در قبال زندگی اجتماعی مردم مسئول می‌داند و یکی از سمت و سو‌های اصلی، برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری حوزه هنری توجه به فرهنگ، سبک زندگی و تعاملات اجتماعی است.

او افزود: حوزه هنری عمیقاً به فکر ارتقاء شاخص‌های فرهنگی استان و کشور است و نگاه ما به هنر ذیل مجموعه فرهنگ انسان سازی، رشد و شکوفایی ارزش‌های اخلاقی، دینی، و انسانی است.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از ظرفیت هنر هم بیش از آنچه که استفاده می‌شود می‌توان برای بهبود ارتقاء همه جانبه زندگی بهره‌مند شد، تصریح کرد: امروز هم به لحاظ تکثر هنرمند و هم به لحاظ رونق رشته‌های مختلف هنر در استان وضعیت خوبی داریم و با یک برنامه‌ریزی منسجم و حمایت مناسب می‌توان به خوبی از ظرفیت هنر و هنرمندان در استان استفاده کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار