انتخابات ۱۴۰۰ در راه است و این میان نامزدها در تلاش هستند تا بالاخره بر کرسی شورا‌ بنشینند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، انتخابات ۱۴۰۰ در حال نزدیک شدن است و همه ما به عنوان یک ایرانی وظیفه داریم تا با مطالعه و جمع آوری اطلاعات فرد مورد نظر را برای راهیابی به شوراها  همراهی کنیم. 

انتخابات در شرایط کرونایی امسال هم حال و هوای خود را دارد و هر کدام از کاندیداها برای معرفی خود از روش هایی خاصی استفاده می کنند. به هر حال آنچه که مهم است تلاش برای برگزاری با شکوه انتخابات است .

 

نگاه شایسته سالار به نامزد‌های شورای شهر قم/ گردهمایی دختران رای اولی در حرم حضرت معصومه(س)

با نزدیک شدن به موعد برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، بحث انتخاب افراد شایسته و معیار‌های یک انتخاب اصلح در اداره کشور و شهر و روستا به یکی از بحث‌های داغ در میان شهروندان قم تبدیل شده است.

در قانون اساسی برای شورا‌های اسلامی وظایف و اختیاراتی تعریف شده، بنابراین مردم در انتخاب اعضای شورا‌ها باید دقت کنند که افرادی اصلح، کارشناس و دلسوز وارد این نهاد شوند تا بتوانند ضمن پیگیری حقوقشان، بهترین تصمیم‌ها را برای آبادانی و توسعه شهر و روستا اتخاذ کنند.

گرم‌ شدن تنور تبلیغات انتخابات در آذربایجان شرقی/شهر رنگ و بوی انتخابات می دهد

انتخابات شورای شهر و روستا یکی از مهمترین انتخابات در هر شهر و روستا است که ۴ سال یک بار برگزار شده و مردم هر استان با حضور در صندوق‌های رای وضعیت عمرانی و شهری خودشان را تغییر می‌دهند.

مردم استان آذربایجان شرقی با حضور حداکثری و پرشور خود در انتخابات ۲۸ خرداد بار دیگر قرار است همبستگی خود را به همگان نشان داده و با هر یک رای خود اقتدار و دلبستگی به نظام را نمایان کنند.

از نامزد‌های نیمه راه تا پیش بینی ۱۰ شعبه سیار اخذ رای از بیماران کرونایی

تا برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت ساز ۲۸ خرداد زمان کوتاهی باقیمانده است.

مردم استان چهارمحال و بختیاری حضور حداکثری و پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد را عزت و اقتدارآفرین و مشارکت حداکثری را سبب خنثی شدن راهبرد‌های دشمن و معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران می‌دانند.

شوری با چاشنی شعور / نه به آن شوری شوری، نه به این بی نمکی/

از توصیه فرماندار مینودشت به نامزد‌های انتخابات شورا‌ها تا ابلاغ شیوه نامه‌های بهداشتی به نامزد‌ها و تاکید بر رعایت آن

یکی از مهمترین وظایفی که نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا باید مد نظر قرار دهند، عمل به قانون است.

سید ابوالفضل حسینی نیا فرماندار مینودشت گفت: شورا‌های اسلامی یک تشکل اجتماعی است که اعضای آن با رای مستقیم مردم انتخاب می‌شوند و برابر شرح وظایف قانونی، مسئولیت نظارت بر فرآیند ارائه خدمات شهری و روستایی به مردم را بر عهده دارند.

او افزود: رعایت موازین شرعی و قانونی، خودداری از تخریب رقیب، دوری از وعده دادن خارج از توان شورا، جلوگیری از سیاه نمایی و همکاری با متولیان امر انتخابات مهمترین نکاتی است که نامزد‌ها شورا‌ها باید رعایت کنند.

حضور پررنگ نامزد‌های انتخابات شورا‌های گیلان در فضای مجازی

نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان گیلان و  هوادارانشان با شروع تبلیغات رسمی برای موفقیت در روز انتخابات حضور چشمگیری در فضای مجازی دارند.

این نامزد‌های انتخاباتی پس از اعلام رسمی اسامی نهایی نامزد‌های تأیید صلاحیت شده، بلافاصله با درج کد انتخاباتی خود بر پوستر‌های تبلیغاتی و انتشار برنامه‌ها و سخنرانی‌های ستاد‌های خود از تریبون فضای مجازی در حال تبلیغات هستند.

از تنور گرم مناظرات انتخاباتی شورای شهر تا سردرگمی مردم از لیست‌های خلق الساعه 

بسیج دانشجویی همدان مناظره انتخابات شورای اسلامی این شهرستان را با حضور ۱۴ نفر از نامزد‌های این انتخابات، عصر دیروز ۲۲ خرداد، در دانشگاه صنعتی همدان برگزار کرد.

گفته می‌شود از امروز تا ۲۶ خرداد هم به همت تشکل‌های دانشجویی انقلابی استان همدان حوالی ساعت ۱۸:۳۰ برنامه تریبون آزاد در میدان امام، ابتدای پیاده راه بوعلی برگزار می‌شود.

تدارک ۱۷۶ شعبه اخذ رای در مهاباد/ استقبال ناوگان حمل و نقل عمومی از انتخابات

سلیمان پاکزاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهاباد با اشاره به آماده سازی ۱۷۶ شعبه اخذ رای در این شهرستان، اظهار داشت: از این تعداد ۷۵ صندوق ثابت و ۲ صندوق سیار برای شهر مهاباد، ۴ صندوق ثابت برای شهر گوگ تپه، ۲۲ صندوق ثابت و ۳۱ صندوق سیار برای روستا‌های بخش مرکزی و یک صندوق ثابت و ۴۳ صندوق سیار برای خلیفان و روستا‌های آن پیش بینی شده است.

آن روی سکه لیست‌های انتخاباتی در کرج/ نه به آن شوری شوری، نه به این بی نمکی

لیست های انتخاباتی که از چند وقت پیش با فراخوان و تعاریف پرطمطراق شروع به جمع آوری رزومه نامزدهای انتخاباتی شورای شهر کرده بودند سرانجام موفق شدند در هیئت اجرایی شان به تعدادی اسامی برای قرار دادن در لیست برسند.

در نهایت اسامی این لیست ها منتشر شد اما گویا متولیان این جریان ها بدون درنظر گرفتن آرای مجامع عمومی شان، قصد تغییر اسامی نامزدها را دارند.

این مسئله با واکنش های فراوانی مواجه شد اما هنوز متولیان جریان های یادشده درباره این مسئله حرفی نزده اند.

شوری با چاشنی شعور / نه به آن شوری شوری، نه به این بی نمکی/

از قرار انتخاباتی نامزد‌های شورای شهر تا بیانیه انتخاباتی شهرداری اراک

هرچه به انتخابات ۲۸ خرداد نزدیکتر می‌شویم تلاش‌های تلاشگران عرصه تبلیغات انتخاباتی در زمینه شورا‌های اسلامی شهر و روستا، ریاست جمهوری و در برخی از شهر‌ها میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی هم فعالتر می‌شوند.

بسته خبری ذره بین انتخابات با رصد روزانه فعالیت‌ها و اخبار انتخاباتی می‌پردازد و شما را از خبر‌های داغ انتخاباتی در استان مرکزی آگاه می‌کند.

۲۸ خرداد ماه در استان مرکزی علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی هم برگزار خواهد شد و نامزد‌های این انتخابات مشغول تبلیغات انتخاباتی هستند تا خود را بیشتر به مردم معرفی کنند و شانس انتخاب شدن شان را افزایش دهند.

رویش درختان پوستری / نظارت ویژه در برخی شعب

شمارش معکوس برای برگزاری انتخابات آغاز و تکاپو نامزد‌ها خصوصا نامزد‌های شورای اسلامی بیش از پیش و کوچه و خیابان‌های شهر نیز غرق در پوستر‌های تبلیغاتی شده اند اما آنچه این روز‌ها چشم‌ها را بیشتر آزار می‌دهد نصب پوستر‌ها روی تنه و شاخه درختان است.

بنر‌ها و پوستر‌های فراوانی این روز‌ها روی پل‌های عابر پیاده، پست‌های برق، صندوق پست، صندوق صدقات، تیر‌های چراغ برق و املاک خصوصی مردم آویزان شده اند که طبق ماده ۶۲ قانون انتخابات شورا‌ها تخلف محسوب می‌شود.

از تامین سلامت مردم و ایجاد مشارکت پرشور در انتخابات تا آمادگی مجریان و ناظران بر فرآیند انتخابات در شهرستان چرداول

محمد نوذری استاندار ایلام در هفتاد و سومین جلسه ستاد کرونای استان با اشاره به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ و افزایش ۱۵ درصدی شعب به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و جلوگیری از تجمعات ، گفت: دانشگاه علوم پزشکی با همراهی فرمانداران برنامه ریزی لازم را جهت نظارت ویژه در ایام تبلیغات و تدابیر روز انتخابات در شعب اندیشیده و هرجایی مشکلی پیش آمد در صورت لزوم به نمایندگان فرماندار و اعضای شعبه تذکر لازم را بدهند.

گرمای تنور انتخابات در استان فارس روز به روز داغ‌تر می‌شود

اگرچه کرونا بر کشور و تمامی مسائل سایه افکنده است، اما استان فارسی‌ها در زیر سایه کرونا برای روز سرنوشت ساز تبدیل ایران قوی لحظه شماری می‌کنند. فضای مجازی (گروه‌ها و کانال‌های مجازی) این روزها مملو از تبلیغات انتخاباتی است.

تنها پنج روز به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ باقی مانده و تلاش کاندیدا‌ها برای تبلیغات در این چند روز بیشتر شده است.

شوری با چاشنی شعور / نه به آن شوری شوری، نه به این بی نمکی/

از ثبت ۱۵ مورد تذکر انتخاباتی تا وعده های دور از انتظار برخی از نامزدها

تنها ۵ روز دیگر تا انتخابات ۲۸ خرداد ماه باقی مانده، ۵ روز پر هیاهو که نامزد‌ها همگی در تلاش هستند تا با ارائه برنامه‌های خود نظر و اعتماد مردم را جلب کنند.

این روز‌ها شهر چهره تازه‌ای به خود گرفته است و هر کاندیدا روش خاصی را برای تبلیغات انتخاب کرده و تبلیغات از فضای مجازی به فضای حقیقی آمده است.

از تخلف بعضی از نامزد‌های انتخابات شورای شهر آبادان تا برپایی ستاد تبلیغاتی در فضای باز

سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه شهرستان آبادان و همچنین رئیس ستاد انتخابات شهرستان آبادان با انتقاد از بی اخلاقی تبلیغاتی  بعضی از نامزدهای انتخابات شورای شهر  در سطح شهرستان آبادان گفت: آن دسته از نامزدهای ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه آبادان که با زیر پا گذاشتن قوانین و دستورالعمل‌های مربوطه در ایام تبلیغات چهره شهر را مخدوش نمودند ۲۴ ساعت فرصت دارند که آثار تخلف خود را در سطح شهر امحاء کنند و گرنه از آنها به مراجع قضایی شکایت خواهد شد.

او افزود: طبق دستورالعمل تبلیغات ششمین دوره انتخابات شورای شهر هر نامزد فقط می تواند آثار تبلیغاتی خود نظیر بنر را در ستاد تبلیغات خود که آن هم در هر منطقه شهرداری مجاز به برپایی یک ستاد است نصب کند.

از تشکیل اولین ائتلاف تا تبلیغ یکی از کاندیدا‌های شورای شهر با استفاده از کالسکه اسب

حسین حسامی نامزد شورای وحدت و ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی شورای شهر مشهد گفت: اقتصاد شهری مبتنی بر قرض و وام شده و مردم را بدهکار کرده‌ایم و باید راهکاری اساسی برای حل این معضل اندیشید.

او افزود: برای سیاستگذاری در مدیریت شهری باید از گفتمان انقلاب اسلامی بهره بگیریم و محور‌ها و تاکیدات این گفتمان را هرچه بیشتر در مباحث شهری جاری و ساری کنیم.

پنج روز تا انتخابات سرنوشت ساز ملت بزرگ ایران

با وجود تبلیغات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، فضای انتخاباتی شوری تازه گرفت. مردم خراسان شمالی مهیای برگزاری دوباره جشن مشارکت می‌شوند.

شمارش معکوس انتخابات آغاز شده و کمتر از یک هفته تا انتخابات سرنوشت ساز ۲۸ خرداد باقی مانده و از چهار روز پیش با آغاز تبلیغات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، فضای انتخاباتی شوری تازه گرفت. مردم خراسان شمالی مهیای برگزاری دوباره جشن مشارکت می‌شوند.

نه به آن شوری شوری، نه به این بی نمکی/ سردرگمی مردم از لیست‌های خلق الساعه

سه هزار نفر برگزاری انتخابات در چابهار را برعهده دارند / حضور در انتخابات تکلیف شرعی و ملی همگان است

رحمدل بامری فرماندار چابهار گفت: سه هزار نفر در بخش‌های اجرایی و نظارتی، اعضای صندوق‌های رای، نماینده داوطلب‌ها و نیرو‌های نظامی و بازرسی، در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در ۱۱۸ شعبه اخذ رای شهرستان چابهار فعالیت می‌کنند.

رحمدل بامری فرماندار چابهار گفت: تمامی امکانات برای برگزاری انتخابات سالم و حراست از آرای مردم را به کار گرفته‌ایم تا هیچ مشکلی به وجود نیاید.

راه اندازی کمپین من رأی می‌دهم/ جاری شدن خونی تازه در رگ مدیریت اجرایی

استان‌های مختلف کشور از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب عرصه تبلیغات انتخاباتی شده، تلاش نامزد‌ها برای کسب آرای مردم هرروز جدی‌تر می‌شود و کمپین «من رأی می‌دهم» در برخی شهر‌ها به راه افتاده است.

حضور مردم و پشتوانه مردمی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در نظام اسلامی حاکم بر ایران اهمیت ویژه‌ای داشته است و آمار‌ها نشان می‌دهد، در طول این سال‌ها نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی علیرغم برخی انتقادات به مسئولین اجرایی بوده‌ایم.

انتخابات شوراها در هرمزگان/ از تولد فهرست های قومی تا شلوغ کاری های مجازی

فضای انتخابات شوراهای اسلامی با معرفی فهرست های جدید و برنامه های متنوع مجازی گرم تر شده است.

برخی نامزدها در صفحه های مجازی و اینستاگرام افزون بر مسابقات زنده همراه با جایزه به پخش زنده موسیقی های سنتی و جفتی هم روی آورده اند.

شماری دیگر نیز سنگ تمام برای همه اقشار و سنین جامعه گذاشته اند و از توجه به کودکان تا نمایش های رزمی در تبلیغاتشان به چشم می خورد.

لیست شورای وحدت نیرو‌های انقلابی برای شورای شهر خرم‌آباد اعلام شد

مسئول هیئت اجرایی شهرستان خرم‌آباد در شورای وحدت نیرو‌های انقلابی لیست مورد حمایت این شورا برای انتخابات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد را اعلام کرد.

ناصر سپهوند اظهار کرد: بر اساس تصمیم نهایی هیئت اجرایی شهر خرم آباد، پایان فرآیند ارزیابی صلاحیت‌ها و شاخص‌های مورد نظر شورای وحدت نیرو‌های انقلابی، لیست نامزد‌های مورد حمایت این شورا در انتخابات شورای شهر خرم آباد اعلام شد.

انتخابات شورا‌های شهر در شاهین شهر و میمه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود

تاجمیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: در این شهرستان ۱۲۲ شعبه اخذ رأی ثابت و چهار شعبه سیار پیش‌بینی شده که سه شعبه در بخش مرکزی و یک شعبه در بخش میمه فعال خواهد بود.

او افزود: در راستای بهره‌مندی از امکانات به روز و با حمایت ستاد انتخابات استان در وزارت کشور و هیئت نظارت مرکزی، انتخابات شورا‌های شهر در شاهین شهرو میمه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، اما انتخابات شورای روستایی و ریاست جمهوری الکترونیکی نیست.

نه به آن شوری شوری، نه به این بی نمکی/ سردرگمی مردم از لیست‌های خلق الساعه

از رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در ستاد‌های انتخاباتی تا الکترونیکی شدن کار برگزاری انتخابات در کرمانشاه

بازوند استاندار کرمانشاه خواستار نظارت جدی فرمانداری بر موضوع رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ستاد‌های انتخاباتی شد و گفت: نباید بگونه‌ای عمل کنیم که طی روز‌های آینده وارد پیک پنجم کرونا شویم.

او از همه کاندیدا‌ها و هوادارانشان خواست با جدیت بیشتری رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در تبلیغاتشان داشته باشند و بیشتر از فضای مجازی استفاده کنند.

از آمادگی دامغان برای انتخابات تا لزوم رعایت نکات بهداشتی تبلیغات انتخاباتی

انتخابات شورای شهر و روستا یکی از مهم‌ترین انتخابات در هر شهرو روستا است که ۴ سال یک بار برگزار شده و مردم هر استان با حضور در صندوق‌های رای وضعیت عمرانی و شهری خودشان را تغییر می‌دهند.

مردم استان سمنان با حضور حداکثری و پرشور خود در انتخابات ۲۸ خرداد بار دگر قرار است همبستگی خود را به همگان نشان داده و با هر یک رای خود، اقتدار و دلبستگی به نظام را نمایان کنند.

از آشنایی با رای دادن الکترونیکی تا آمادگی دشتستان برای انتخابات ۲۸ خرداد

بوشهر یکی از شهر‌هایی است که انتخابات شورای اسلامی شهر در آن به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

شرکت ۵۹۰ نامزد در انتخابات شورای شهر و روستای خلخال/ مشارکت بیش از ۴ هزار نفر عوامل اجرایی

در این دوره از انتخابات ۱۸۱ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای دریافت آرای مردم در مناطق شهری و روستایی فعالیت خواهند داشت که این تعداد نسبت به مجموع شعب اخذ رای انتخابات گذشته این شهرستان ۲۱ شعبه بیشتر شده است.

نه به آن شوری شوری، نه به این بی نمکی/ سردرگمی مردم از لیست‌های خلق الساعه

از تب و تاب وعده های انتخاباتی در فضای مجازی تا تشکیل شعب ویژه رسیدگی به تخلفات

تنها ۵ روز دیگر تا برگزاری انتخابات شورای شهر و روستا باقی مانده است و تلاش نامزد‌ها برای تشریح برنامه‌های خود و اقناع مردم هر روز پرحرارت‌تر می‌شود. تب و تابی که هرچه به ۲۸ خرداد نزدیک می‌شویم، بیشتر و بیشتر می‌شود و در تبلیغات هم رنگ و روی خاصی به خود می‌گیرد.

شور و شوق خوزستانی‌ها برای یک انتخاب درست

برگزاری انتخابات در هر کشوری نشانه نقش مردم و شهروندان برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها است و انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی و شهر و روستا در ایران هر ۴ سال یکبار و به صورت سراسری برگزار می‌شود و نشان می‌دهد که رای و نظر مردم برای روی کار آمدن فرد اصلح اهمیت دارد و مردم سالاری دینی در این مرحله به اثبات می‌رسد.

سکوت تبلیغات انتخاباتی در زنجان

تبلیغات ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا از روز پنجشنبه ۲۰ خردادماه در زنجان آغاز شده، اما بر خلاف دوره‌های قبل امسال خبری از هیاهوی تبلیغاتی نیست... شاید مقصر اصلی این جریان کرونا باشد، اما شنیده‌ها و دیده‌ها حاکی از آن است که در فضای مجازی هم تبلیغات انتخاباتی برای نامزد‌های شورای شهر و روستا آنچنان که باید رونقی ندارد.

شناسنامه و کدملی برای رای دادن الزامی است /پخش پنجمین برنامه استانی نامزد‌های انتخابات

صومی مدیرکل ثبت احوال استان قزوین گفت: همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی یا کد ملی برای شرکت در انتخابات و فرآیند رأی دادن الزامی است.

صومی افزود: با کارت ملی قدیمی هم می‌شود رای داد و در صورت نداشتن کارت ملی داشتن یک رسید کافیست، اما داشتن شناسنامه الزامیست.

از درخواست رد صلاحیت برای ۲ نامزد شورای شهر سیرجان تا باید و نباید‌های تبلیغات

این روزها، شیوع بیماری کرونا و افزایش هزینه‌های تبلیغات چاپی سبب روی آوردن نامزد‌های انتخاباتی به سمت فضای مجازی شده است.

عباس تقی زاده، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمان در آستانه ۲۸ خرداد ماه به باید‌ها و نباید‌های تبلیغات در فضای مجازی اشاره کرد و با بیان اینکه زمان بندی تبلیغات در فضای مجازی همانند فضای واقعی و محیطی است، گفت: پایان تبلیغات نامزد‌های ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در فضای مجازی که به ترتیب از هفتم و ۲۰ خرداد شروع شده است، ساعت ۷ صبح ۲۷ خرداد ماه، یعنی ۲۴ ساعت قبل از شروع رای‌گیری است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.