تازه ترین خبرها از انتخابات شورا‌های شهر و روستا‌های استان گلستان را در این بسته خبری مشاهده کنید .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،در بسته امروز، یکشنبه ۲۳ خرداد خبر‌های انتخاباتی شورا‌های شهر و روستا‌های استان گلستان را می‌خوانید.


مسئولان امانتدار رای مردم هستند


فرماندار مینودشت گفت: یکی از مهمترین وظایفی که نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا باید مد نظر قرار دهند، عمل به قانون است.

سید ابوالفضل حسینی نیا فرماندار مینودشت گفت: شورا‌های اسلامی یک تشکل اجتماعی است که اعضای آن با رای مستقیم مردم انتخاب می‌شوند و برابر شرح وظایف قانونی، مسئولیت نظارت بر فرآیند ارائه خدمات شهری و روستایی به مردم را بر عهده دارند.

او افزود: رعایت موازین شرعی و قانونی، خودداری از تخریب رقیب، دوری از وعده دادن خارج از توان شورا، جلوگیری از سیاه نمایی و همکاری با متولیان امر انتخابات مهمترین نکاتی است که نامزد‌ها شورا‌ها باید رعایت کنند.


نامزد‌ها نیت صادقانه خود را با پایبندی به قوانین حفظ کنند


ملک حسینی فرماندار آزادشهر گفت: نیت نامزد‌ها برای خدمت و نقش آفرینی در فضای اجتماعی ارزشمند و قابل تقدیر است.

ملک حسینی گفت: نامزد‌های انتخاباتی نیت صادقانه خود را با حسن اخلاق و پایبندی به قوانین حفظ کنند و تبلیغات خود را در چارچوبی که قانونگذار معین کرده، انجام دهند.

او افزود: هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی در همه مراحل با دقت نظر برنامه و فعالیت‌ها را رصد می‌کنند و ساز و کار به گونه‌ای طراحی شده که حق کسی ضایع نشود.

فرماندار آزادشهر مشارکت حداکثری مردم و رعایت اصول اخلاقی و قانونی نامزد‌ها برای برگزاری پرشور انتخابات پیش‌رو را مورد تاکید قرار داد.



الزام رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در انتخابات ۱۴۰۰



فرماندار گرگان گفت: رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی تخلف انتخاباتی است.

حمیدی فرماندار گرگان گفت: دستورالعمل تبلیغات با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انتخابات، تهیه و به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ و برای بهره برداری نامزد و افراد مرتبط با انتخابات در فضای مجازی منتشر شد.

حمیدی گفت: با توجه به شیوع کرونا و اهمیت سلامت عمومی برای نخستین بار، رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی، تخلف انتخاباتی است و مانند سایر تخلفات احتمالی انتخاباتی مورد پیگرد قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.