رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سرپل‌ذهاب گفت:از ابتدای امسال تاکنون عملیات گازکشی تعداد ۶۰ واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش این نهاد در شهرستان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی‌اکرم منصوری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سرپل‌ذهاب گفت : عملیات گازکشی ۶۰ واحد مسکونی به همت کمیته امداد با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

او گفت : اعتبار هزینه شده در این بخش به صورت تسهیلات قرض الحسنه ۳۰ میلیون ریالی به خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سرپل‌ذهاب افزود: این نهاد حمایتی پارسال ۸۵۷ میلیون تومان تسهیلات به ۲۲۸ نفر از مددجویان این شهرستان برای تعمیرات مسکن پرداخت کرد.

منصوری افزود: تعمیر، بازسازی، تکمیل مسکن، گازکشی، احداث حمام و آشپزخانه از مواردی بوده که در قالب این اعتبار برای مددجویان انجام شده است .

برگزاری مراسم اهدای ۴۰ جهیزیه به نوعروسان

به مناسبت سالروز میلاد حضرت معصومه (س) مراسم اهدای ۴۰ جهیزیه به نوعروسان استان کرمانشاه برگزار شد.

 مراسم اهدای ۴۰ جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار استان کرمانشاه با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و آستان قدس رضوی این استان به مناسبت سالروز میلاد حضرت معصومه (س) برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: به مناسبت میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت به ۴۰ نوعروس کم برخوردار این استان جهیزیه اهدا شد.

او افزود: به هر یک از این نوعروسان چهار قلم کالای اساسی شامل یخچال، فرش، گاز و جاروبرقی به ارزش ۲۰ میلیون تومان اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه ۸۰ درصد از این نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند، گفت: در سال ۹۹ حدود یک هزار و ۶۶۰ جوان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان با دریافت کمک هزینه ازدواج زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.