معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : کانون خیران کارآفرین استان با شناسایی هیات امنا و عضویت ۵۰۰ کارآفرین خیر و نیکوکار کار خود را رسما آغاز کرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رضا طاهری معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره با برگزاری انتخابات هیات امنا (موسسین) کانون خیران کارآفرین استان، گفت : تسهیل گری به منظور ایجاد فرصت‌های شغلی مددجویی و بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی و افراد خیر از اهداف ایجاد این کانون به شمار می‌رود.

او با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های این کانون حمایت از کسب و کار‌های خرد با بهره گیری از مشاوره و راهنمایی‌های کارآفرینان موفق و برتر استان است، گفت : این کانون به مددجویان تحت حمایت و جوانان کم برخوردار جویای کار خدمات گوناگون جهت ایجاد و پایداری فرصت شغلی ارائه می‌دهند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه افزود: آموزش و حرفه آموزی، تامین تجهیزات، محل کسب و منابع مالی، فروش تولیدات و حمایت‌های اداری تنها بخشی از خدمات کانون‌های کارآفرین به شمار می‌رود.

طاهری با اشاره به اینکه ۱۴ نفر به عنوان هیات امنای کانون خیران کارآفرین استان معرفی شدند، افزود: هم اکنون بیش از ۵۰۰ کارآفرین خیر عضو کانون کارآفرین استان کرمانشاه هستند.

طاهری با اعلام اینکه هم اکنون ۲۳ مرکز نیکوکاری کارآفرین نیز در استان فعالیت می‌کنند، گفت: این مراکز به عنوان بازوی کانون خیران کارآفرین استان در شهرستان‌ها و با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی و توانمندی مددجویان فعالیت می‌کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.