سرهنگ مهری از کاهش ۳ درصدی وقوع انواع سرقت در خرداد ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

سرهنگ علی مهری رئیس پلیس آگاهی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: برابر مقایسه آماری صورت گرفته از ابتدای خرداد ماه امسال تا کنون به نسبت مدت مشابه در سال قبل ، شاهد کاهش ۳ درصدی انواع سرقت در سطح استان هستیم.

او افزود: طبق آمار‌های به دست آمده در خصوص کشفیات سرقت نیز با افزایش ۸ درصدی به نسبت مدت مشابه سال قبل روبرو بودیم، که این امر حاکی از پای کار بودن ، حضور مستمر و پررنگ پلیس در سطح استان و اجرای اقدامات پیشگیرانه و موثر در برخورد با سارقان است.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام با اشاره به افزایش ۷ درصدی دستگیری سارقان در همین مدت ادامه داد: پیشگیری و مبارزه هدفمند با سرقت، توسعه احساس امنیت روانی در جامعه و کم کردن فاصله زمانی کشف تا وقوع جرم از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

او با تاکید بر ضرورت توجه به هشدار‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت ، اظهار کرد: به شهروندان توصیه می کنیم از بازگو کردن برنامه سفر خود نزد افراد ناشناس و غیر مطمئن، پرهیز کنید و همچنین هنگام ترک منزل از نگهداری هر گونه وجه نقد، اشیاء قیمتی، طلا و جواهرات در منزل خودداری کرده و آن‌ها را به صندوق امانات یا افراد مورد اعتماد بسپارید.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.