سرهنگ عزیز زاده گفت: انتخابات برای مردم نعمتی بزرگ است که با حضور آگاهانه، خود آینده‌ی کشور را مشخص کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ شهاب عزیز زاده جانشین انتظامی استان ایلام ، گفت: انتخابات فرصتی برای مردم است که سکان هدایت کشور را به دست افراد لایق و واجد شرایط و دارای معیار‌های لازم در جهت پیشبرد اهداف جامعه قرار دهند.

او ادامه داد: انتخابات برای مردم نعمتی بزرگ است که با حضور آگاهانه، خود آینده‌ی کشور را مشخص کنند و به دشمنان بفهمانند که پای نظام و انقلاب هستند و به هیچ وجه دست از حمایت ایران اسلامی بر نخواهند کشید.

او با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر رعایت و حفظ شور انتخاباتی، سلامت انتخابات و امنیت انتخابات اظهار کرد: دشمنان برای ضربه زدن به ایران اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و اکنون در تلاشند که انتخابات ۲۸ خرداد ماه را کمرنگ نشان دهند، اما مردم باری دیگر با بصیرت خود در پای صندوق‌های رای خالق حماسه‌ای دیگر خواهند شد.

جانشین انتظامی استان ایلام با بیان اینکه تولید امنیت نیاز به مشارکت همگانی دارد، ادامه داد: برقراری امنیت انتخابات جزو وظایف ذاتی نیروی انتظامی است و نیروی انتظامی استان برای برقراری این مهم ضمن تعامل با بزرگان متنفذین و ریش سفیدان برنامه‌های خود را با تشکیل قرارگاه ویژه حول سه محور قبل از انتخابات حین انتخابات و بعد از انتخابات ایجاد کرده است.

او به رصد فعالیت کاندیدا‌ها در فضای مجازی توسط پلیس فتا اشاره کرد و افزود: خواسته پلیس از مسئولان ستاد‌های انتخاباتی این است که با تبلیغات مطلوب و در چهارچوب مصوبات تعیین شده خود را همگام با پلیس و مردم در تامین امنیت شریک سازند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.