آخرین رویداد‌های خبری انتخابات استان قزوین را در بسته انتخاباتی ۲۲ خرداد بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فتح خانی، بخشدار آبگرم گفت: ۲۸ خرداد، همزمان با سراسر کشور، انتخابات سیزهمین دوره ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در ۴۵ روستای بخش آبگرم برگزار می‌شود.

فتح خانی افزود: از جمعیت بالغ بر ۱۸ هزار نفری ۱۰ هزار نفر واجد شرایط حضور در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا هستند.

وی اضافه کرد: در حوزه انتخابات شورا‌های اسلامی روستا صلاحیت ۲۵۳ نفر از سوی هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان و استان احراز شده است که از دیروز تبلیغاتشان را آغاز کرده اند.

بخشدار آبگرم خاطرنشان کرد: در حوزه شورا‌های اسلامی شهر نیز ۱۳ داوطلب، تا ۲۴ ساعت مانده به زمان برگزاری انتخابات، فعالیت‌های تبلیغاتی خود را ادامه می‌دهند.

فتح خانی تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کشور و استان ۲۳ شعبه اخذ رأی تدارک دیده شده است.

از آرای مردم به دقت صیانت می‌کنیم

منوچهر حبیبی، رئیس ستاد انتخابات استان قزوین در نشست هماهنگی نامزد‌های انتخابات شورای اسلامی شهر قزوین گفت: سه رکن اساسی انتخابات شامل مردم، داوطلبان و عوامل اجرایی است و بدون تردید مردم زینت انتخابات هستند و بدون آن‌ها انتخابات مفهومی ندارد.

وی افزود: مسئولان امانتدار رای مردم هستند و نامزد‌ها موتور محرک انتخابات هستند که می‌توانند در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات نقش آفرین باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین خطاب به نامزد‌ها تصریح کرد: از این که جسارت داشتید و خود را در معرض قضاوت قرار دادید جای تبریک دارد و امیدواریم در این رقابت دوستانه موفق باشید و تسلیم رای مردم باشید.

حبیبی گفت: شرایط کرونایی همه چیز را فلج کرده و تاکنون هم ناشناخته است هرچند واکسن دارد، اما صد در صدی نیست و به هرحال ۱۶ ماه است که درگیر کرونا هستیم و هر جا تجمعی هست این ویروس حضور دارد و نفس کار انتخابات هم تجمع است لذا باید وضعیت را مدیریت کنیم.

وی بیان کرد: با همراهی مردم و مدیریت بهداشت و درمان بستری‌ها کاهش یافته، اما شرایط شکننده است و اگر غفلت کنیم آسیب جدی می‌بینیم لذا توصیه می‌کنیم مراقب مردم، هواداران و خودتان باشید و در اجرای پروتکل‌های بهداشتی جدی عمل کنید.

حبیبی اظهارداشت: توصیه اکید داریم حتی الامکان در مکان‌های سربسته تجمعی نباشد یا حداقل باشد و فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌ها رعایت شود تا دچار مشکلات بیشتر نشویم.

وی مدیریت فضای مجازی را مهم دانست و افزود: بار تبلیغات در این دوره در فضای مجازی است، اما رها شده و بی سرو سامان است و دشمن بیشتر از آن استفاده می‌کند لذا درخواست می‌کنیم نامزد‌ها درفضای مجازی حضور پُررنگی داشته باشند تا برنامه‌های دشمنان کم رنگ شود.

حبیبی تصریح کرد: دشمن دنبال یاس و ناامیدی و ایجاد بی انگیزگی است و شما باید پررنگ در چارچوب قوانین با رعایت اصول حرکت کنید.

وی اضافه کرد: به جای تخریب دیگران بهتر است خودتان را اثبات کنید و برنامه هایتان را اطلاع رسانی کنید تا مردم آگاهانه رأی دهند و بدترین بی اخلاقی تخریب دیگران است که مردم آن را نمی‌پسندند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین یادآور شد: در انتخابات باید اخلاق را نهادینه و برجسته کنید و ضمن انتشار برنامه‌های خود در فضای مجازی مراقب باشید کانال‌های فضای مجازی محل بد اخلاقی نشود.

وی اضافه کرد: مدیران و کارگزاران دولتی حق جانبداری از نامزد‌ها را ندارند و باید بی طرف باشند و اگر مدیری از نامزدی طرفداری کند برخورد می‌کنیم و در این راستا از رسانه‌ها انتظار داریم اگر تخلفی دیدند حتما منعکس کنند تا برخورد شود.

حبیبی اظهارداشت: به همه نامزدها، طرفداران و مردم اطمینان صد در صدی می‌دهیم که با دقت از آرای شما صیانت کنیم و از آنجا که در هر شعبه ۱۵ تا ۲۰ نفر حضور دارند امکان تخلف در حد صفر است و وجود ندارد.

وی بیان کرد: در شهر قزوین انتخابات کاملا الکترونیک است و در یک تا دو ساعت پس از پایان رای گیری نتایج مشخص می‌شود که پس از اعلام رای ریاست جمهوری آن را منتشر می‌کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین تصریح کرد: بار دیگر به مردم اطمینان می‌دهیم که نگران نباشند و انتخابات در کمال صحت، دقت و امانتداری برگزار خواهد شد

اعلام برنامه‌های نامزد‌های دیگر انتخابات ریاست جمهوری

چهارمین برنامه استانی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری امروز از شبکه قزوین روی آنتن می‌رود.

صداوسیمای مرکز قزوین از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه فردا بیست و دوم خرداد، برنامه انتخاباتی آقای سید ابراهیم رئیسی را پخش می‌کند.

این برنامه ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه هم بازپخش خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.