حجت الاسلام موسوی گفت: انتخابات جشن بزرگ سیاسی و یک رویداد فوق‌العاده مهم ملی و بین المللی و مظهر مردم سالاری دینی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا گفت: انتخابات مظهر به منصه ظهور رساندن جمهوریت و اسلامیت نظام است و نظام اسلامی ایران یکی از مردمی‌ترین نظام‌های دنیا است و مردم در تشکیل و تاسیس و استمرار آن دخالت می‌کنند.

او بیان داشت: بنا بر فرمایش رهبر انقلاب همه عوامل اجرایی و نظارت و طرفداران نامزد‌ها، نیتشان را خدایی و الهی کنند. در این صورت شعب اخذ رای محل عبادت و توجه به حق تعالی خواهد شد. حضور در این انتخابات باعث تحقق آرمان‌های الهی و در زمینه عمل به قرآن و اهلبیت (ع) و تقویت نظام اسلامی به عنوان تنها پرچم دار اسلام ناب محمدی (ص) است.

حجت الاسلام موسوی افزود: پاسداری و صیانت از آرای مردم به عنوان امانت و حق الناس بر روی دوش هیئت اجرایی و نظارت شهرستان است و هیئت اجرایی باید آرای تک تک مردم را که ممکن است عده‌ای از آنها به علت گرمی هوا یا بعد مسافت و یا کسالت نتوانند در شعب اخذ رأی حضور پیدا کنند را با مراجعه حضوری و حتی درب منازل آرای آن‌ها را اخذ کند.

امام جمعه اندیکا در پایان از هیأت اجرایی و نظارت، فرماندار و بخشداران و نیرو‌های نظامی و انتظامی، سپاه و بسیج و عموم مردم و ستاد‌های انتخاباتی که در حال فراهم کردن مقدمات یک انتخابات پرشور، رقابتی و سالم هستند تقدیر و تشکر کرد.

انتها یپیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.