تهیه کننده برنامه رادیویی طنین خوزستان گفت: برنامه رادیویی هشتادی‌ها با محوریت انتخابات و رای اولی‌ها پخش شد.

 

رضا قادری فر تهیه کننده برنامه رادیویی طنین خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به اینکه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ یکی از مهترین مسائل کشور است و رای اولی‌ها برای اولین بار است که می‌خواهند در این انتخابات سرنوشت ساز تاثیر گزار باشند برنامه رادیویی ویژه هشتادی‌ها با محوریت انتخابات به این افراد اختصاص داده شده است.

او افزود:این برنامه رادیویی که به رای اولی‌ها اختصاص داده شده است علاوه جوانان باتجربه از س باتجربه سراسر کشور که در رده سنی دهه ۸۰ هستند، تهیه شده است.

قادری فر در خصوص این ویژه برنامه بیان داشت: تاکنون چند بخش از این برنامه پخش شده که به مسائل مهمی ازجمله حس و حال رای اولی هادر انتخابات و توقع آن‌ها از رئیس جمهور آینده، ملاک انتخاب یک رئیس جمهور، احترام به انتخاب، رقابت و رفاقت در انتخابات از دیدگاه هشتادی‌ها و ثمربخش بودن این افراد پرداخته شده است.

تهیه کننده رادیویی طنین خوزستان گفت: ملاک و معیار تیم هنری رایبد حفظ ارزش‌ها است و تاکنون برنامه‌های مختلفی بسیاری در این جهت برگزار شده است و تمام تلاش خود را برای فرهنگ سازی میان اقشار مختلف جامعه به کار می‌گیرد.

قادری فر تصریح کرد: اجرای این برنامه جمعه‌ها در رادیو خوزستان ساعت ۱۶ موج FM ردیف ۹۴ مگا هرتز است که اجرای امروز استثنا ساعت ۱۹ خواهد بود و آخرین بخش این ویژه برنامه هفته آینده روز جمعه ۲۸ خرداد همزمان با برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ پخش خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.