نجاتی گفت: دشمنان برای منصرف کردن مردم از حضور در انتخابات تلاش می‌کنند، اما مشارکت حداکثری اقشار جامعه خط بطلانی بر نقشه‌های معاندان می‌کشد.

رضا نجاتی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان در حاشیه جلسه‌ای که با حضور فرماندار حمیدیه و اعضای هیات اجرایی و نظارت بر انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: انتخابات اصولی دارد که مهم‌ترین آن‌ها احترام به قانون است و همه باید به آن عمل کنند.

او اصل بعدی را سلامت انتخابات عنوان کرد و افزود: در صورتیکه همگی به آن پایبند باشند سلامت آن نیز تضمین خواهد شد، ضمن اینکه امنیت انتخابات که مهمترین مولفه آن پیشگیری است از دیگر اصول مهم محسوب می‌شود.

نجاتی مشارکت همگانی را از ارکان مهم و مورد تاکید عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به تلاش دشمن در مایوس کردن مردم از مشارکت حداکثری، باید مشکلات مختلف جامعه از جمله؛ تنش آبی، اشتغال جوانان، تورم و گرانی که مهم‌ترین معضلات محسوب می‌شوند را مرتفع و آحاد جامعه را به حضور حداکثری دعوت کرد.

شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه نیز با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: ستاد انتخابات شهرستان با همه ظرفیت در حال آماده سازی شهرستان جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم است و همه تلاش خود را برای حضور حداکثری مردم و فراهم سازی شرایط در شعب و رعایت فاصله اجتماعی و شیوه نامه‌های بهداشتی به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.