رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز شرط برگزاری تجمع انتخاباتی در خوزستان را پایبندی به اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: نظارت بر اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی در تجمع‌های نامزد‌های انتخاباتی بر عهده مسئولان ستاد‌ها است و باید تعهداتی را که به ما می‌دهند اجرا کنند.

او با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، اجازه برگزاری تجمع هواداران نامزد‌های ریاست جمهوری در فضای باز با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مجاز است، افزود: طبق این مصوبه حدود ۳۰ درصد ظرفیت مکان مورد نظر باید اشغال شود، ضمن اینکه نحوه فاصله گذاری اجتماعی به ازای هر نفر ۸ متر است.

ابول نژادیان بیان داشت: ما نیز بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا در صورتی که ستاد‌های انتخاباتی نامزدها، درخواست برگزاری تجمع را داشته باشند، محوطه مورد نظر را بازدید کرده و سپس حداکثر ظرفیت مجاز در آن مکان را به آن‌ها اعلام می‌کنیم و با توجه به اینکه وزارت بهداشت تنها یک دستگاه خدمات رسان است، در هر شهرستان، فرمانداری‌ها دستگاه حاکمیتی هستند که اجازه برگزاری تجمع را بر اساس مصوبه‌های شورای تامین صادر می‌کنند.

در حال حاضر ۲ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۴ شهرستان نارنجی و ۱۱ شهرستان زرد کرونایی هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.