رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: مهمترین وظیفه دست اندرکاران انتخابات با توجه به دستور مقام معظم رهبری بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم است.

رضا نجاتی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات خوزستان در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات که در فرمانداری دشت آزادگان برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مهم‌ترین وظیفه ما و همه دست اندرکاران انتخابات با توجه به دستور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بستر سازی برای مشارکت حداکثری مردم است.

او با اشاره به فرمایش بنیانگذار انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت ویژه مشارکت در انتخابات، افزود: مشارکت در انتخابات یک تکلیف مهم در همه برهه‌های زمان است و مردم باید ایده و خواستشان را از مسیر صندوق رای بیان کنند، همانگونه که از همان روز‌های اول انقلاب اسلامی در سرنوشت خود مشارکت داشتند و مدیران اجرایی کشور را انتخاب می‌کردند.

نجاتی با اشاره به رشادت‌ها و دفاع مردم دشت آزادگان که به پایتخت غیرت جهان معروف شده است، بیان داشت: مردم این شهرستان ثابت کرده اند که در همه عرصه‌ها پشتیبان این نظام هستند، پس باید به گونه‌ای باید عمل کنیم که انتخابات در بهترین و سالم‌ترین شرایط برگزار شود و مانند روز‌های اول ماه مبارک رمضان با خود عهد و پیمان ببندیم که در همه مراحل اجرای انتخابات قانون را رعایت کرده و در چهارچوب آن عمل کنیم.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان با تقدیر از عوامل اجرایی و هماهنگی انتخابات در دشت آزادگان تصریح کرد: باید با پرهیز از نگاه‌های حزبی، جناحی و قومی برای بندگی خدا و مصلحت مردم کار کنیم و آخرت خود را برای دنیای دیگران نفروشیم و تلاش کنیم با جلب اعتماد مردم، حضور و مشارکت به حداکثر برسد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.