مدیر جهاد کشاورزی مشهد گفت: ۵ مرکز خرید تضمینی گندم و ۳ مرکز خرید کلزا در مشهد فعال هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید خوش قامت مدیر جهاد کشاورزی مشهد گفت: امسال ۵ مرکز خرید تضمینی گندم و ۳ مرکز خرید کلزا در مشهد، محصولات را از کشاورزان خریداری می‌کنند.

او افزود: به منظور حفظ و صیانت از حقوق بیت المال و عامه، همچنین پیشگیری از بروز تخلفات احتمالی بازدید، پایش و نظارت به صورت مستمر از مراکز خرید تضمینی گندم در مشهد به صورت مستمر صورت می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


مدیر جهاد کشاورزی مشهد ادامه داد: فرآیند عملیات خرید تضمینی گندم در مراکز خرید پرداخت می‌شود که در سال جاری با تشدید و تقویت نظارت‌های صورت گرفته از قبیل پایش شبانه روزی تصویری از طریق سامانه دوربین‌های مداربسته و حضور عاملان خرید اعم از عامل تشخیص، ذیحساب و ناظر خرید و تشکیل تیم نظارتی از همه مراکز خرید تضمینی، امیدواریم شاهد کسب رضایت کشاورزان باشیم.

خوش قامت بیان کرد: این دوره بازدید‌های مستمر همه روزه به جهت جلوگیری از وقفه در ثبت محصولات خرید در سامانه سیفا و تاکید بر ارسال به موقع چک لیست کشاورزانی که گندم تحویل داده اند به بانک کشاورزی است تا کشاورزان هر چه زودتر به مطالباتشان دست پیدا کنند.

او تصریح کرد: نظارت کامل بر فرایند خرید، پیش گیری از بروز تخلفات احتمالی در طی عملیات خرید، تطبیق تعداد وسائل نقلیه و اسناد ثبت شده در روز، تهیه و تنظیم گزارش روزانه از مهم‌ترین اقدامات مراکز خرید است.

مدیر جهاد کشاورزی مشهد تاکید کرد: مشهد از شهرستان‌های پیشرو در امر تولید و خرید تضمینی گندم است.

خوش قامت اظهار کرد: همچنین با توجه به اینکه خرید تضمینی از طریق سامانه سیفا و استعلام از سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی صورت می‌گیرد و از کشاورزان می‌خواهم تا در صورت عدم ثبت مشخصات در سامانه پهنه بندی در اسرع وقت نسبت به ثبت مشخصات در این سامانه اقدام کنند.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.