رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی گفت: مدیریت فضای مجازی راهکار متناسب می‌طلبد و باید دستگاه‌های متولی وارد کارزار شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،موسی خلیل اللهی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی در نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان، با بیان اینکه در حال حاضر بخشی از جرایم مختلف در فضای مجازی اتفاق می‌افتد گفت: با استفاده از تجربیات استان‌های دیگر و همکاری دستگاه‌های متولی باید به دنبال راهکاری مناسب برای مدیریت فضای مجازی به منظور پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات باشیم.

اوافزود: فضای مجازی هرچند مخاطراتی برایی اقشار مختلف جامعه به خصوص کودکان و نوجوانان و زنان دارد، اما می‌توان با مدیریت صحیح از این امکان برای بهره مندی بیشتر خانواده‌ها استفاده کرد.

او با اشاره به ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی و شهرداری‌ها در انتخابات به نفع یا علیه کاندیدایی خاص ادامه داد: در صورتی که چنین اتفاقی بیفتد بر اساس قانون ضمن تشکیل پرونده قضایی با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با بیان اینکه رویکرد اولیه دستگاه قضایی در بحث انتخابات جلب مشارکت حداکثری است گفت: به عنوان یک ایرانی معتقد به نظام و ولایت و نسبت به جایگاهی که در آن قرار داریم مکلف به برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات هستیم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همراه با ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه میانه، بیست و هشتم خرداد ماه امسال همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.