فرماندار شهرستان اهر گفت: برای اخذ رای در شهرستان اهر ۱۴۰ شعبه شامل ۶۰ شعبه شهری و ۸۰ شعبه روستا‌یی و عشایری تعیین شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،خدابخش فرماندار شهرستان اهر گفت: از مجموع شعب اخذ رای ۵۹ شعبه ثابت و یک شعبه سیار مربوط به  شهر اهر و ۸۰ شعبه ثابت و سیار روستایی و عشایری است.

او با بیان این‌که در بخش فندقلو ۲۲ شعبه سیار و ۳ شعبه اخذ رای ثابت خواهیم داشت، گفت: همچنین در بخش مرکزی شهرستان اهر ۵۵ شعبه اخذ رای مسئولیت رای‌گیری در ۷۹ روستای این بخش را بر عهده خواهند داشت.

خدابخش از تایید صلاحیت ۵۵۴ نفر از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی روستا‌های بخش مرکزی و فندقلو این شهرستان خبر داد و گفت: از مجموع ۵۷۲ داوطلب انتخابات شورا‌های اسلامی روستاهای بخش مرکزی و فندقلو طی فرآیند بررسی صلاحیت‌ها؛ ۵۵۴ داوطلب احراز صلاحیت شدند و ۱۸ نفر از داوطلبان در بخش‌های مرکزی و فندقلو ردصلاحیت شدند.

فرماندار شهرستان اهر بابیان اینکه ۲۵۲۰ نفر مسئولیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا را در شهرستان اهر بر عهده خواهند داشت، گفت: عوامل اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا شامل نماینده فرماندار، منشی، کاربر، ناظرین، بازرسان، شورای نگهبان، راننده و نیرو‌های نظامی و انتظامی است.

او از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی روستا در ۱۱۰ روستای شهرستان اهر خبر داد و افزود: انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی روستایی در ۷۹ روستای بخش مرکزی و ۳۱ روستای بخش فندقلو همزمان با سراسر کشور در ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.

خدابخش آمار جمعیت واجدین شرایط رای در شهرستان اهر را ۱۰۴ هزار و ۸۵۷ نفر اعلام کرد و  گفت: از مجموع جمعیت واجد شرایط رای در شهرستان اهر؛ ۲ هزار و ۷۶۰ نفر رای اولی هستند.

فرماندار شهرستان اهر با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا گفت:آن‌چه امروز انتظار می‌رود مشارکت در تعیین سرنوشت کشور، شهر‌ها و روستا‌ها به دست خود مردم است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار