معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: پایگاه‌های مجری طرح سنجش سلامت نوآموزان در خراسان رضوی فعال شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،ابوالحسن حقیقی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: والدین با مراجعه به مدارس ابتدایی و نام نویسی اولیه می‌توانند نوبت گیری حضور در پایگاه‌های سنجش سلامت را دریافت کنند.

او افزود: امسال تعداد ۶۷ پایگاه سنجش سلامت در خراسان رضوی فعالیت دارند و تعداد پنج پایگاه تخصصی نیز سنجش تخصصی سلامت نوآموزان را برعهده دارند.


بیشتر بخوانید


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان این که نوبت‌گیری برای حضور در پایگاه‌ها از هشتم خرداد در مدارس ابتدایی آغاز شده است ادامه داد: تمامی۷۲ پایگاه عادی و تخصصی سنجش سلامت نوآموزان در استان فعال و طبق نوبت‌های ثبت شده و بارعایت توصیه های بهداشتی میزبان نوآموزان و والدین آن‌ها هستند.

حقیقی بیان کرد: پارسال ۱۴۳ هزار نوآموز در استان سنجش سلامت شدند و شناسنامه سلامت دریافت کردند و پیش بینی می‌شود امسال این شمار به ۱۴۵ هزار نفر برسد.

او تصریح کرد: ثبت نام در پایه اول ابتدایی صرفا به صورت حضوری انجام می‌شود و در سایر پایه‌ها به صورت الکترونیکی خواهد بود و والدین توجه داشته باشند ثبت نام قطعی دانش آموزان پایه اول ابتدایی لزوما با صدور شناسنامه سلامت برای نوآموز است.


انتهای پیام//ح. ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.