استاندار البرز گفت: ما به عنوان برگزار کنندگان انتخابات باید در نهایت بی طرفی، بستر برپایی انتخاباتی پرشور و سالم و امن را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز در نشست شورای معاونان استانداری و فرمانداران استان گفت: دستورالعمل های بهداشتی و شیوه نامه های برگزاری انتخابات ابلاغ شده و تمامی فرمانداران و معاونان باید اشراف کامل به تمامی این موارد داشته باشند.

شهبازی با بیان این که  باید بستری را فراهم کنیم که انتخابات در نهایت سلامت، امنیت و با مشارکت حداکثری برگزار شود، خطاب به فرمانداران و مدیران، افزود : شما نمایندگان دولت و نظام هستید از این رو باید با حساسیت و تعصب ویژه ای به مسئولیت ها و وظایف خود عمل کنید.

شهبازی گفت: جای خرسندی است که فرمانداران با اشراف کامل در شهرستان ها پای کار هستند و طبق روزشمار انتخابات و برنامه های آن پیش می روند.

او افزود: رعایت قانون در مراحل مختلف اجرای انتخابات امری واجب و ضروری است از این رو اگر تخلفی نیز صورت گیرد در چارچوب قوانین مورد برخورد قرار می گیرد.

استاندار البرز با اشاره به اتحاد و انسجام حاکم در استان گفت: تمام کاندیداهای تایید شده، از نظر ما بهعنوان برگزار کنندگان انتخابات یکسان هستند و به دور از هر گونه جهت گیری، شرایط برابر قانونی برای فعالیت آنها مهیا می شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار