دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : تبلیغات نامزد‌های شورای اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها از فردا پنجشنبه ۲۰ خرداد آغاز می‌شود .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جلیل بالایی دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تبلیغات نامزد‌های شورای اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها از فردا پنجشنبه ۲۰ خرداد آغاز می‌شود، گفت : باتوجه به خطر شیوع ویروس کرونا، فضای مجازی مبنای تبلیغات نامزد‌ها در این دوره از انتخابات باشد.

او گفت : از فردا پنجشنبه ۲۰ خرداد به مدت یک هفته تبلیغات نامزد‌های شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان همزمان با کل کشور آغاز می‌شود.

او با اشاره به اینکه اسامی نامزد‌های شورا‌های اسلامی شهر و روستا قطعی شده است، افزود: با حضور فرمانداران و بخشداران، نماینده دادستان، اعضای شورای تامین و رییس مرکز بهداشت نشست قوانین مربوط به تبلیغات انتخاباتی به داوطلبان تفهیم شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات تمرکز تبلیغات بر فضای مجازی است، افزود: تصمیمات ستاد انتخابات کشور و ستاد ملی کرونا به منظور جلوگیری از شیوع بیماری باید با دقت رعایت شود.

بالایی ادامه داد: فرمانداری‌ها فهرست اماکن روباز شامل ورزشگاه‌ها، فضا‌های باز ورزشی، پارک‌ها و حیاط مدارس را به صورت مساوی به داطلبان معرفی می‌کنند تا از آن‌ها به منظور فعالیت انتخاباتی استفاده شود.

او با تاکید بر اینکه هر نوع تجمع در فضای بسته ممنوع است، افزود: در فضای باز نیز باید تنها ۳۰ درصد ظرفیت و با رعایت فاصله اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: در شرایط قرمز ۱۵ نفر، در شرایط نارنجی ۲۰ نفر و در شرایط زرد ۳۰ نفر می‌توانند در ستاد‌ها حضور داشته باشند.

بالایی به موضوع تخلفات تبلیغاتی اشاره کرد و گفت: تخلفاتی داشتیم که با تذکر کنترل شدند، اما تا تاکنون گزارش مجرمانه‌ای در رابطه با تخلفات انتخاباتی به مراجعه قضایی ارسال نشده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.