خوش اقبال مهمترین وظیفه مجریان انتخابات را برپایی انتخاباتی امن و سالم دانست.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین خوش اقبال، رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : مهمترین ماموریت وزارت کشور اجرای دقیق قانون و برگزاری بی طرفانه و سالم انتخابات است.

او با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های امروز پرشور شدن انتخابات است، گفت : باید برای ترغیب مردم به حضور در انتخابات تلاش شود و در این راستا لازم است سایر دستگاه‌ها نیز در انتخابات نقش خود را ایفا کنند و جریانات سیاسی نیز در ایجاد شور و شوق انتخاباتی ورود داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه افزود: مهمترین سرمایه ما مردم هستند و هر چه برای رضایتمندی مردم بیشتر تلاش شود، اعتماد و مشارکت جامعه بیشتر می‌شود.

خوش اقبال با اشاره به تلاش شبکه‌های معاند برای دلسرد کردن مردم از صندوق رای افزود: معاندان از ماه‌ها قبل در پی بدبین کردن مردم نسبت به آینده و انتخابات هستند و از این رو باید برای ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات تلاش کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به شرایط آرام امنیتی در استان گفت: در برگزاری انتخابات این اطمینان را به مردم خواهیم داد که هیچ مشکل و مانعی برای حضور در انتخابات نخواهند داشت.

او تبعیت از قانون را مهمترین تمرکز مجریان انتخابات دانست و گفت: ما مجریان باید امین و امانتدار رای مردم باشیم و وظیفه ما برگزاری با کیفیت انتخابات است و این مردم هستند که انتخابگر نهایی خواهند بود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.