با تلاش نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری و تعامل با دیگر دستگاه‌ها، آمادگی لازم برای حفظ و برقراری امنیت انتخابات ۱۴۰۰ در استان ایجاد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار منوچهر امان‌الهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری، سه مقوله مهم در عرصه انتخابات وجود دارد که شامل حضور پرشور و مشارکت، سلامت و امنیت می‌شود.

او افزود: همگان در برابر این سه مقوله مهم مسئول هستند، اما به طور مشخص مسئولیت امنیت انتخابات بر عهده نیروی انتظامی گذاشته شده است که هم شامل امنیت عمومی انتخابات و هم حفاظت از صندوق‌ها و شعب اخذ رای می‌شود.


بیشتر بخوانید


امان‌الهی اضافه کرد: آسیب‌شناسی از مهمترین اقدامات برای ایجاد آمادگی در خصوص برقراری امنیت در انتخابات استان است و برای شهر و روستا‌های چهارمحال و بختیاری نسخه جداگانه تدوین شده تا بر اساس شرایط همان منطقه بتوان امنیت لازم را برای حضور پر شور و مشارکت حداکثری مردم فراهم کرد.

او ادامه داد: همچنین با سپاه و بسیج نیز تعامل خوبی برقرار شده است و امید می‌رود با تلاش‌های انجام شده بتوان این رسالت مهم را به بهترین شکل اجرا کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار