فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری، از کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال اخلال در نظام اقتصادی بدلیل عدم تحویل بیش از ۶۳۳ تن نهاده‌های دامی به مصرف کنندگان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر عدم بارگیری و یا تاخیر در انتقال و تحویل ۶۳۳ تن و ۱۰۰ کیلوگرم نهاده‌های دامی به ۱۴ خریدار و مصرف کننده واقعی در سطح استان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: با انجام بررسی‌های لازم، صحت گزارش‌های دریافتی برای پلیس محرز و شرکت متخلف که با دلایل واهی از ارسال و تحویل نهاده‌های دامی به این خریداران خودداری کرده بود، شناسایی شد.


بیشتر بخوانید


سردار امان اللهی اضافه کرد: پس از هماهنگی قضایی و با پیگیری و تلاش ماموران، نهایتاً تمامی محموله‌های موردنظر به صورت کامل، هر چند با تاخیر چند روزه تحویل خریداران شد.

او در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله‌ها را ۱۰ میلیارد و ۷۶۲ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال برآورد کرده اند، یادآور شد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در رابطه با هرگونه اخلال در نظام اقتصادی کشور است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار