فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری، از کشف و رفع تصرف ۲۹ هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش بیش از ۲۹۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مقابله با زمین خواری و اعلام شکایت نماینده حقوقی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی استان، یک مورد زمین خواری بصورت تخریب و تصرف ۲۹ هزار متر مربع از اراضی ملی و معادن دامنه کوه تهلیجان توسط یک شرکت را مورد بررسی قرار دادند.

او با بیان اینکه کارشناسان ارزش زمین مکشوفه را ۲۹۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند افزود: پس از ابلاغ دستور مقام قضایی به مدیر کارگاه، عملیات تخریب و تصرف متوقف و پرونده با ارسال گزارش نهایی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرکرد تحویل شد.


بیشتر بخوانید


امان اللهی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه جرایم اقتصادی اضافه کرد: برخورد با زمین خواران بصورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار دارد.

او در پایان از هموطنان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تصرف اراضی ملی و زمین خواری، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.