مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۱۹ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۱۹ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری قاچاقچی آرد در آمل

سرهنگ ذات اله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز و در پی کسب خبری مبنی بر توزیع آرد خارج از شبکه توزیع موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی متهم را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران با همکاری کارشناسان اداره غلّه در بازرسی از انبار متعلق به متهم ۲۰ تن آرد قاچاق و خارج ازشبکه کشف کردند.

سرهنگ رضوانی ارزش آرد قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۵ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: ضمن پلمب محل مورد نظر، متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف نهاده دامی خارج از شبکه توزیع در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی از توزیع انواع نهاد‌ها های دامی خارج از شبکه توزیع توسط فردی در این شهرستان باخبر شدند.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران متهم را در حین حمل نهاده دامی با یک خودروی کامیونت در محور مواصلاتی این شهرستان شناسایی کردند.

سرهنگ عنایتی گفت: ماموران در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۴ تن جو خارج از شبکه توزیع کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر ارزش کاای کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: پس از تشکیل پرونده ضمن تحویل کالای مکشوفه به سازمان مربوطه خودروی مورد نظر توقیف و راننده آن به مرجع قضائی معرفی شد.

توقیف خودروی حامل دام قاچاق در سوادکوه شمالی

سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران یگان امداد با پایش و کنترل محور‌های مواصلاتی، یک خودروی باری حامل گوساله را شناسایی و توقیف کردند.

او با اشاره به کشف ۱۳ راس گوساله فاقد مجوز بهداشتی و خارج از شبکه تولید، افزود: ارزش دام قاچاق کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از دستگیری یک قاچاقچی دام و توقیف خودروی باری خبر داد و در پایان به شهروندان توصیه کرد: در صورت اطلاع از هرگونه اقدام غیرقانونی به ویژه در زمینه قاچاق کالا، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار