در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۲۵)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

از دانلود برنامه ساخت کلاژ تصاویر تا آفیس قدرتمند اندروید


دانلود WhatsApp Messenger Beta 2.21.12.12 – جدیدترین و آخرین نسخه بتا از واتس‌ اپ

پیام‌رسان WhatsApp Messenger یکی از بهترین نرم‌ افزار‌های مسنجر برای تماس صوتی رایگان، ارسال و دریافت تصویر، متن و پیام صوتی است که برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، آیفون و اندروید عرضه شده است.

به وسیله واتس‌اپ می‌توانید از هر کجای دنیا که هستید تنها با اتصال به شبکه اینترنت برای دوستان خود پیام صوتی، تصویری و پیام متنی ارسال کنید. واتس‌اپ یک پیام‌رسان قدرتمند است که توسط شرکت فیسبوک مدیریت می‌شود. این برنامه به عنوان یکی از اولین نرم افزارهای پیام‌رسان به حساب می‌آید که میلیاردها بار دانلود شده است.

دانلود WhatsApp Messenger
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود اپلیکیشن قدرتمند و پیشرفته ویرایش ویدئو VivaVideo

یکی از ویژگی‌هایی که بسیاری از کاربران استفاده می‌کنند، ویرایش کردن ویدئوهای درون گوشی است. این قابلیت می‌تواند به کاربران زیادی کمک کند تا بتوانند بهترین ویدئوها را از فایل‌های موجود در دستگاه خود بسازند و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

برنامه Viva Video Pro یک نرم افزار قدرتمند جهت ویرایش ویدیو در گوشی‌های هوشمند است. به‌وسیله این برنامه می‌توانید با عملیات ساده از تصاویر و ویدیوهای خود آثاری بسیار زیبا پدید بیاورید. با استفاده از این نرم افزار می توانید کارهایی همانند نرم افزار پریمیر از جمله تغییر صدا، جابجایی صدا، گذاشتن افکت روی ویدئو، کات زدن، کراپ کردن، نقاشی کشیدن روی فیلم و ... را انجام دهید.

دانلود اپلیکیشن قدرتمند و پیشرفته ویرایش ویدئو VivaVideo

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود SHAREit 6.0.42 - نسخه پرحجم شیریت

کاربران دستگاه‌های هوشمند با ظهور یک نرم‌افزار انتقال سریع فایل از طریق وای‌فای، فناوری بلوتوث را برای انتقال فایل تقریباً کنار گذاشتند.

معروف‌ترین نرم افزار انتقال سریع فایل در بین ما ایرانی‌ها زاپیا است اما این نرم‌افزار همیشه سایه رقیب قدرتمندی از محصولات شرکت معروف لنوو Lenovo را بر سرخود حس کرده که SHAREit نام دارد. نرم‌افزار SHAREit سریع‌ترین ابزار انتقال فایل چندسکویی (کراس پلتفرم) در جهان است.

کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند پوشه‌های مختلف با حجم‌های بالا را در اسرع وقت به دستگاه‌های مختلف انتقال دهند. این نرم افزار امکان ارسال فایل‌های حجیم مانند ویدئو را با سرعتی ۴۰ برابر بیشتر از بلوتوث در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

دانلود SHAREit
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود ویرایشگر ویدئویی VideoShow Pro برای اندروید

برنامه VideoShow Pro از بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن‌های ویدئو ادیتور و ویرایش فایل‌های تصویری برای سیستم عامل اندروید است.

شما با VideoShow قادر خواهید بود به راحتی و در محیطی یک پارچه برروی ویدئو‌های خود تغییرات دلخواهتان را اعمال نمایید و با کار‌هایی همچون تبدیل چند عکس، ویدئو‌هایی خارق العاده و حرفه‌ای را خلق کنید! اگر دوست دارید بر روی ویدئو‌های خانوادگی خود متن‌هایی زیبا را قرار دهید، این برنامه مناسبی است.

دانلود ویرایشگر ویدئویی VideoShow Pro
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود برنامه رسمی اینستاگرام Instagram 192.0.0.0.60

اینستاگرام نرم‌افزاری محبوب و بی‌نظیر برای گوشی‌هایی با سیستم عامل هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آن‌ها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید این نرم‌افزار برای تمام کاربران عرضه شده است تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید. نرم افزار Instagram با وجود قابلیت‌هایی مانند Story، Reels و IGTV به عنوان برترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا شناخته می‌شود.

دانلود Instagram  2
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود لانچر مایکروسافت Microsoft Launcher

نرم افزار Microsoft Launcher یک لانچر گرافیکی است که شرکت معروف مایکروسافت آن را توسعه داده و برای سیستم‌عامل اندروید منتشر کرده است. لانچر مذکور دارای امکاناتی منحصر به فرد است که به کاربرانش اجازه می‌دهد روی دستگاه خود کنترل کامل داشته باشند و بتوانند رابط کاربری را به صورت حرفه‌ای شخصی‌سازی کنند.

شما می‌توانید به وسیله این نرم‌افزار پس زمینه دستگاه خود را تغییر داده و تم‌های مختلفی را به آن اضافه کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از این لانچر بین گوشی و رایانه خود تعامل نیز ایجاد کنید.

دانلود Microsoft Launcher لانچر

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود اسکنر قدرتمند ۵.۴۵.۰.۲۰۲۱۰۵۲۸ CamScanner برای اندروید

برنامه CamScanner یکی از قدرتمندترین، بهترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های اسکن صفحات توسط دوربین اسمارت فون اندرویدی است. این برنامه که برای همه‌ی سازمان ها، افراد و مدارس می‌تواند مفید واقع شود؛ به شما این امکان را می‌دهد که به آسانی و با کیفیت باورنکردنی از صفحات مختلف توسط دوربین گوشی خود عکس بگیرید و نرم افزار به صورت خودکار از آن را به صفحات پی دی اف تبدیل کند.

این برنامه به صورت ماهرانه و خودکار گوشه صفحات را تشخیص می دهد و در سریع ترین زمان ممکن اسناد مختلفی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

 
دانلود اسکنر قدرتمند اندروید CamScanner 1
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود ام اکس پلیر پرو MX Player Pro ۱.۳۷.۴

با اطمینان می توان گفت نرم افزار MX Player Pro یکی از بهترین و محبوب ترین پلیرهای گوشی است. با این نرم افزار قدرتمند می توانید هر فرمتی را در گوشی خود اجرا کنید.

این پلیر امکان اضافه کردن زیرنویس به فیلم‌ها را نیز به کاربران می دهد. با داشتن برنامه MX Player  در اسمارت فون خود دیگر نیازی به هیچ ویدئو پلیری نخواهید داشت. نرم افزار مذکور از فرمت‌های فایل های avi, mpeg, mp4, wmv, divx, xvid, mov, flv, vob, 3gp, mkv به درستی پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند تقریبا هر نوع فایلی صوتی و تصویری را در این برنامه اجرا کنند.

دانلود ام ایکس پلیر پرو

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود اپلیکیشن مدیریت وظایف روزانه Todoist برای اندروید

برنامه Todoist از پرطرفدارترین و بهترین نرم افزار‌های مدیریت و اطلاع  کار‌ها و وظایف روزانه برای سیستم عامل اندروید است که با داشتن آن بر روی تبلت و یا گوشی هوشمند خود، می‌توانید به راحتی امور و وظایف روز‌های مختلف خود را در دسته بندی‌های مختلف مرتب کرده تا نرم افزار، آن وظیفه‌ها را در زمان مقرر اطلاع رسانی نماید!

نرم افزار Todoist: To-Do List, Tasks & Reminders Premium همچنین شامل ویجت‌های کارآمدی است که بازدهی کاربران را افزایش می‌دهد. این برنامه از ۱۵ ویجت مختلف برخوردار است که به کاربران اجازه می‌دهد برنامه‌ریزی‌های خود را به دقیق‌ترین شکل ممکن و به صورت منظم دسته‌بندی کنند.

دانلود اپلیکیشن لیست وظایف روزانه Todoist
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود پلیر صوتی قدرتمند Audio Beats – Music Player Full ۶.۶.۸

امروزه گوش دادن به موسیقی یکی از کارهای جدایی نا‌پذیر بیشتر انسان‌ها در طول روز است. به همین دلیل تاکنون تعداد زیادی موزیک پلیر ساخته شده‌اند تا در زمینه ارائه بهترین عملکرد به مخاطب با یکدیگر به رقابت بپردازند.

در این میان بعضی از نرم‌افزارها بهتر از گزینه‌های دیگر هستند و می‌توان آن‌ها را در دسته جذاب‌ترین موزیک پلیرها قرار داد. نرم افزار Audio Beats – Music Player یکی از آن‌هاست.

شما با داشتن این موزیک پلیر می‌توانید هم به آهنگ‌های خود در حس و حالی دیگر گوش فرا دهید و هم از امکانات دیگر این نرم‌‌افزار استفاده کنید. چند مورد از ویژگی‌های این موزیک پلیر در ادامه آورده شده است.

دانلود Audio Beats – Music Player Full 5.5.0 - پلیر صوتی گرافیکی و قدرتمند

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.