علی جوکاربه عنوان مدیرکل جدید ثبت احوال استان کردستان منصوب شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حمید درخشان نیا رییس سازمان ثبت احوال کشور در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ثبت احوال کردستان که به صورت ویدئو کنفرانس حضور داشت، با اشاره به خدمت رسانی گسترده و وسیع به مردم در سازمان ثبت احوال، گفت: رضایتمندی مردم نکته بسیار مهم و اساسی است که باید در ارائه خدمات این سازمان مدنظر قرار گیرد.

او با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در استان؛ رعایت کرامت انسانی کارکنان، حقوق شهروندی و مشارکت بین بخشی را زمینه ساز تحقق اهداف مندرج در برنامه راهبردی دانست و افزود: ثبت وقایع حیاتی به صورت پایگاه محور در مهلت قانونی، تولید، تحلیل و انتشار آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت بر اساس سیاست‌های ابلاغی و به صورت کاربردی باید همواره در دستور کار باشد.

رییس سازمان ثبت احوال کشور همچنین ایجاد تمهیدات لازم به منظور انجام عملیات صدور کارت هوشمند ملی در راستای توسعه دولت الکترونیک، بهره برداری و نظارت مستمر از آرشیو اسناد الکترونیک، توسعه و نظارت دقیق بر خدمات ثبت احوال در دفاتر پیشخوان دولت در چارچوب سیاست‌های ابلاغی را از وظایف مدیرکل جدید عنوان کرد.

او ایجاد انگیزه، نشاط و شادابی در کارکنان را از دیگر نکات مهم برشمرد و تاکید کرد: مدیران باید به روش‌های مختلف برای تحقق این امر تلاش کنند.

درخشان‌نیا ضمن تأکید بر ارتباط و تعامل با مدیران استان، افزود: انجام کار‌ها باید محکم، خوب، با کیفیت بالا و در نهایت درستی انجام پذیرد.

در این مراسم علی جوکار که سابقه معاونت فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی استان ایلام را در کارنامه دارد به عنوان مدیرکل جدید ثبت احوال کردستان معرفی و حسن صومی مدیرکل سابق نیز به عنوان مدیرکل ثبت احوال قزوین منصوب شد.

۳۷ دفتر پیشخوان فعال و ۶ دفتر پستی در سطح استان کردستان خدمات ثبت احوال را در زمینه‌های مختلف انجام می‌دهند.

استان کردستان طبق سرشماری سال ۹۵ یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت دارد که در ۱۰ شهرستان، ۲۹ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۹۷ روستا زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.