در بسته انتخاباتی ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ بخوانید؛

برگزاری انتخابات شورای اسلامی در ۱۰۵۵ روستای اردبیل/ افزایش ۳ درصدی تعداد ثبت نام داوطلبان روستایی

خبر‌های مربوط به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را در استان اردبیل اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در این بسته از آخرین خبر‌های مرتبط با ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا شما را مطلع خواهیم کرد.

عدم ثبت نام داوطلبان شورا در ۵ روستای اردبیل

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از عدم ثبت نام ۵ روستای استان به دلیل سفر اهالی این روستا‌ها از قشلاق به ییلاقات خبر داد.

بهروز ندایی افزود: در استان اردبیل در ۱۲ شهر و ۳۱ بخش که مجموعا یک هزار و ۵۵ روستا وجود دارد که انتخابات شورا‌های اسلامی روستا برگزار خواهد شد که تعداد داوطلبان نسبت به دوره قبل ۳ درصد افزایش داشته که این در نوع خود بی نظیر است.

او بیان کرد: افزایش تعداد روستا‌ها در استان باعث مشارکت بیشتر مردم در انتخابات شورا‌های اسلامی روستا‌ها خواهد شد که در دوره قبل ۴۵ روستا تعداد ثبت نام کنندگان داوطلبان به حد نصاب نرسیده بود و ثبت نام نکرده بودند که با تلاش فرمانداران، بخشداران و دهیاران روستا‌ها در استان بیشتر روستا‌ها تقریبا داوطلب داشتیم به جز ۵ روستا که این روستا‌ها هم که بیشتر مربوط به قشلاقات بودند که با توجه به اینکه زمان انتخابات این عزیزان به ییلاقات سفر می‌کنند بنابراین طبیعی است که ما در این ۵ روستا تعداد افراد کمتر از حد نصاب بود داوطلب برای برگزاری انتخابات نداشته باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.