خبر‌های مربوط به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را در استان اردبیل اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در این بسته از آخرین خبر‌های مرتبط با ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا شما را مطلع خواهیم کرد.

نتیجه نهایی اعتراض رد صلاحیت‌ها ۱۵ خرداد اعلام می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از ثبت نام ۸۸۴ نفر برای رقابت در انتخابات شورای اسلامی شهر‌های استان اردبیل خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد تنها ۳۸ نفر رد صلاحیت شده‌اند و نتیجه نهایی اعتراض به بررسی صلاحیت این افراد نیز در روز ۱۵ خردادماه اعلام می‌شود و در روستا‌ها ۵ هزار ۸۴۳ نفر ثبت نام کننده هم ۱۲۳ نفر رد صلاحیت شده اند.

ثبت نام ۸۸۴ نفر در انتخابات شورای اسلامی اردبیل/ مشارکت بیش از ۸ هزار نفر عوامل اجرایی

بهروز ندایی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی با کاندیدا‌های شورا‌های شهر و روستا بیشترین تبلیغات در بستر رسانه‌ای انجام می‌شود تا خطری متوجه سلامت هموطنان نشود و باید تبلیغات بشکل واقعی و به دور از اغراق انجام شود.

او تصریح کرد: تبلیغات زودهنگام از مصادیق تخلف بارز به شمار می‌رود و ما از کاندیدا‌ها و طرفداران آن‌ها انتظار داریم از فعالیت‌های زودهنگام تبلیغاتی در ششمین دوره شورا‌های شهر و روستا خودداری کنند.

پیش بینی ۴۰۴ شعبه اخذ رای در شهرستان اردبیل

فرماندار اردبیل گفت: ۴۰۴ شعبه اخذ رای نیز در شهرستان اردبیل پیش بینی شده است و کلیه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم در شهرستان اردبیل در حال مهیا شدن است.

مسعود امامی یگانه افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در شهرستان اردبیل انجام شده و در برگزاری انتخابات در شهرستان اردبیل بیش از ۸ هزار نفر عوامل اجرایی مشارکت خواهند کرد.

او از کاندیدا‌های شورا‌های اسلامی شهر و روستا خواست در تمام فعالیت‌های انتخاباتی، قانون را مبنای کار قرار دهند و در مسیر قانون حرکت کنند.

ثبت نام ۸۸۴ نفر در انتخابات شورای اسلامی اردبیل/ مشارکت بیش از ۸ هزار نفر عوامل اجرایی

اختصاص ۱۷۱ شعبه اخذ رأی در شهرستان پارس‌آباد

فرماندار پارس‌آباد گفت: برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور، ۱۷۱ شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان پارس‌آباد در نظر گرفته شده است.

ابراهیم امامی اظهار کرد: برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم، ۱۷۱ شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان پارس‌آباد در نظر گرفته شده که از این تعداد ۸۳ شعبه شهری و ۸۸ شعبه روستایی است.

او افزود:تمام تمهیدات لازم برای برگزاری پرشور، سالم و قانون‌مند انتخابات در سطح شهرستان در نظر گرفته شده و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات در شهرستان پارس‌آباد آماده است.

فرماندار پارس‌آباد تصریح کرد: برای برگزاری پرشور انتخابات پیش‌رو، ۴ هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی، امنیتی و پشتیبانی در سطح شهرستان پارس‌آباد فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.