رئیس شورای اسلامی استان اردبیل از راه اندازی میز مطالبه گری در شورای اسلامی استان اردبیل خبر داد.

ابراهیم صفری در جمع خبرنگاران اظهارداشت: یکی از رویکرد‌های اساسی شورای اسلامی استان اردبیل پیگیری مطالبات و مشکلات روستا‌ها و شهر‌ها است و در این راستا میز مطالبه گری در شورای اسلامی استان ایجاد می‌شود.

او با اشاره به اینکه بازدید‌های مختلفی از روستا‌ها و شهر‌های استان به همراه اعضای شورای اسلامی استان و نمایندگان شورا انجام می‌شود تا از نزدیک پیگیر مطالبات مردم شهر و روستا‌های استان باشیم.

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: در روستا‌ها مطالبات مختلف از جمله اجرای طرح هادی و آب شرب و آسفالت راه‌های روستایی و تغییر کاربری و عمران و آبادانی روستا‌ها و جور دارد که این مطالبات با جدیت پیگیری و تحقق می‌یاید.

صفری از برگزاری جلسه با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و ائمه جمعه شهرستان‌ها و فرمانداران شهرستان‌ها و فرمانده سپاه استان و شهرستان‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای پیگیری و تحقق مطالبات مردم شهر و روستا‌های استان در حوزه‌های مختلف خبر داد.

او افزود: در کنار پیگیری برنامه‌های عمرانی و برنامه‌های فرهنگی هم از رویکرد شورای اسلامی استان است که در این راستا از ظرفیت شورا‌ها و دهیاران و مردم استفاده می‌شود.

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل از فعالیت ۲ هزارو ۹۹۰ شورا در استان خبرداد و گفت: از این تعداد ۲۳ شورا خانم هستند. 

صفری گفت: تکمیل زیرساخت‌ها در روستا‌ها و تحقق مطالبات اهالی روستا‌ها می‌تواند نقش اساسی در کاهش مهاجرت و ایجاد امید و شور و نشاط در روستا‌ها داشته باشد.

او از برنامه ریزی برای برگزاری همایش شورا‌های استان با هدف دستیابی به اهداف عالی شورای اسلامی استان و پیگیری مطالبات مردم خبرداد و افزود: مطالبه گری و تحقق مطالبه مردم با جدیت مبنای کار خواهد گرفت.

صفری گفت: دوره‌های آموزشی برای شورا‌های اسلامی روستا‌ها و شهر‌ها در استان برگزار می‌شود و انتخاب شورا‌های برتر هم انجام می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.