۷۲ بازرس ویژه و سربازرس برای نظارت بر روند برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در چهارمحال و بختیاری تعیین شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهاب قائدی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: ۷۲ بازرس ویژه و سربازرس برای نظارت بر روند برگزاری انتخابات در استان تعیین شدند که از این تعداد ۱۱ نفر به عنوان بازرس ویژه، کار بازرسی و نظارت را بر عهده دارند.

او افزود: یک هزار و ۱۶۴ بازرس متناسب با تعداد شعب اخذ رای در برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد در استان پیش بینی شده است و با توجه به تعیین یک سربازرس به ازای هر ۱۵ شعبه اخذ رای، تاکنون ۶۱ نفر در این بخش فعال شده‌اند.


بیشتر بخوانید


قائدی اضافه کرد: تعداد بازرسان ویژه نیز در هر شهرستان یک نفر تعیین شده است که در شهرستان لردگان به دلیل پراکندگی و تعداد بالای شعب اخذ رای، دو بازرس ویژه فعالیت می‌کنند.

او اظهار داشت: درخواست برای افزوده شدن یک بازرس ویژه در شهرستان شهرکرد به ستاد انتخابات ارائه شده است که به زودی نتیجه آن اعلام خواهد شد.

قائدی تصریح کرد: بازرسان مراکز بهداشت و درمان استان در مراکز اخذ رای در زمان برگزاری انتخابات به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حضور خواهند داشت و این افراد نیز با تایید فرمانداری‌ها و یا ستاد انتخابات استان و با دریافت حکم اجازه ورود به شعب را دارند.

او ادامه داد: لازم است اعضای هیات بازرسی شهرستانی با برقراری تعامل با هیات‌های نظارت بر انتخابات، تبیین وظایف بازرسان در نشست‌های ستاد انتخاباتی شهرستان و برگزاری دوره‌های آموزشی و توجیهی برای بازرسان، شرایط را برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در فضایی قانونمند و سالم فراهم نمایند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار