معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرکرد گفت: برپایی ستاد‌های انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در هسته مرکزی شهرکرد ممنوع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمدرضا امینیان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرکرد با اشاره به شرایط ویژه برای راه‌اندازی ستاد‌های انتخاباتی، گفت: برپایی ستاد‌های انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در هسته مرکزی شهرکرد ممنوع است.

او افزود: در راستای جلوگیری از تجمعات در شهرکرد به منظور رعایت مصوبات الزام‌آور ستاد ملی مبارزه با کرونا و طرح‌های ترافیکی سطح شهر، برای راه‌اندازی ستاد‌ها شرایط ویژه‌ای پیش‌بینی شده است.


بیشتر بخوانید


امینیان اضافه کرد: از این رو برپایی ستاد در خیابان دوازده محرم از محدوده چهارراه فصیحی تا میدان دوازده محرم، خیابان ملت از محدوده میدان دوازده محرم تا میدان فردوسی، خیابان سعدی از محدوده چهارراه فردوسی تا چهارراه فصیحی در شهر شهرکرد ممنوع است.

او ادامه داد: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار