مهم‌ترین حوادث قزوین امروز هفدهم خرداد ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ فرهاد علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در پی کسب خبری مبنی برفعالیت یکی از سوداگران مرگ در زمینه خرید و فروش مواد مخدر در یکی از محلات شهر قزوین، مراتب برای رسیدگی در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران، پس از شناسایی موفق به دستگیری این قاچاقچی و کشف ۲ کیلو و ۵۱۰ گرم تریاک از منزل وی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۴۰۸ گرم کوکائین 

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: ماموران یگان امداد تاکستان در آزاد راه قزوین- زنجان به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک  شدند و در بازرسی از آن  ۴۰۸ گرم کوکائین و ۸ گرم سوخته تریاک کشف کردند.

سرهنگ کورش عزیزی افزود: ۳ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده به همراه مواد کشف شده با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد، از مردم خواست تا در صورت آگاهی از هرگونه فعالیت در این خصوص سریعا مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

کشف ماینر‌های قاچاق ۶ میلیاردی در قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان آبیک در یک اقدام اطلاعاتی و میدانی موفق به شناسایی یک واحد تولیدی در شهرک کاسپین که مبادرت به استخراج غیرقانونی ارز دیجیتال می‌کرد، شدند.

سرهنگ داود عبدالمالکی افزود: ماموران پس از کسب اطمینان از فعالیت این واحد تولیدی در این خصوص با اخذ دستور قضایی و به همراه ماموران اداره برق این شهرستان اقدام به بازرسی از محل کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از محل موفق به کشف ۲۸ دستگاه ماینر غیر قانونی شدند، افزود: کارشناسان مربوطه ارزش ریالی دستگاه‌های کشف شده را ۶ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.