نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: تامین نیاز تولیدکنندگان و بازارهای داخلی و ایجاد ارزش افزوده، اولویت اصلی دولت ما در موضوع تامین مواد اولیه خواهد بود.

به گزارش  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی میرقائد در حاشیه ضبط برنامه تلویزیونی استانی خود در معاونت سیما در جمع خبرنگاران، گفت: مواد اولیه تولیدی کارخانجات ایران باید ابتدا وارد بازار داخلی شود تا با استفاده از آن‌ها بتوانیم محصولات نهایی و با ارزش افزوده بالا را تولید کنیم.

وی افزود: هم اکنون مواد اولیه بسیاری از جمله فولاد، مواد اولیه تولیدی پتروشیمی‌ها و سایر کالا‌های مورد نیاز کارخانجات داخلی بدون ارتباط با صنایع کشور به خارج صادر می‌شود، اما باید زنجیره ارزش افزوده را در صنایع مهم و راهبردی از جمله کشاورزی، معدن و بخش‌های مختلف صنعت ایجاد کرد تا ابتدا صنعت داخلی و تولید کشور تغذیه شود و سپس مازاد آن به خارج صادر گردد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: مسئله دوم و مهم در این بخش دلال‌ها و مافیای دلالی در کشور است که تلاش می‌کنند مواد اولیه را از واحد‌های تولیدی گرفته و با ثبت شرکت‌های جعلی به فروش برسانند و نه مالیاتی می‌پردازند و نه زنجیره ارزش افزوده را طی می‌کنند که باید با انضباط بخشی اقتصادی در همه رشته‌ها و نظارت ناظران از سوءاستفاده‌ها در این بخش جلوگیری خواهد شد.

رضایی اعلام کرد: تامین نیاز تولیدکنندگان و بازار‌های داخلی و ایجاد ارزش افزوده، اولویت اصلی دولت ما در موضوع تامین مواد اولیه خواهد بود.

وی همچنین تاکید کرد: دولت ما دولت اقدام و تحول است و برای آبادی ایران اسلامی از همه ایرانیان اعم از داخل و خارج کشور، اقوام مختلف و اقلیت‌ها و جریان‌های سیاسی اعم از اصلاح طلب و اصولگرا و مستقل، دولت ما در خدمت هر فرد شایسته‌ای است که بتواند کاری انجام دهد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در این راه بجز افرادی که در فساد‌های بزرگ دست داشتند از شایستگان این دولت و دولت‌های قبلی هم استفاده خواهیم کرد چراکه اساس ما شایسته سالاری است و از همه برای آبادی ایران اسلامی استفاده خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
درود بر سرباز شجاع جنگ مرد کارزارهای سخت فرمانده دلیر حاج محسن رضایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
رای من فقط توئی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
رای من محسن رضایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
پس تو مجمع چکاره بودی؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
مجمع کار مفیدش چیه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۶:۰۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
سلام در مصلحت چه کردی ؟ کدام فاسد را از کنار دستت کنار گذاشتی که جالا بتوانی فاسد کنار بزنی . یک مقداری تعقل بفرمایید . مردم می فهمند و بیدارند این عده ای از مسئولان هستند که به خواب رفته اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۷ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
بیشتر مطالعه کنید تا جایگاه و اختیارات را بدانید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
مجمع تشخیص نه بانک دارد ونه کار اجرایی آدرس اشتباهی ندهید.کمی مطالعه لازم دارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
آقای محسن رضایی وقتی در اجرا بود مدیران اطرافش، همت ، باکری، حاج احمد، حاج قاسم بودند.
افرادی که کارهای خارق العاده کردند.
مجمع تشخیص مصلحت نظام کارش سیاستگذاری و دولت باید اجرا کنه که اجرا نمی کنه.
تازه ایشون، یک سامانه در مجمع ایجاد کردند که مردم بتوانند در سیاستگذاری شرکت کنند. یعنی وقتی دولت شب می خوابه صبح تصمیم میگیره، این سامانه فرصت میده که مردم نظر بدند.
شما اگر با آقا محسن رضایی مخالفی لطفا یک حرف منطقی بزن.
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۹:۱۳ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
سلام هر کجا و در هر سمتی که فرد قرار بگیرد مسئول است لذا یا باید از ورود افراد نا صالح در ان قسمت جلوگیری کند یا خود بعنوان اعتراض استعفاء دهد . نمی توان در بین تعدادی مشکل دار با برادری زیست کرد و بعد شعار داد اگر قدرت داشته باشیم چتین و چنان می کنم . طبق سخن امام بزرگوار وضعیت حال افراد ملاک است نه اینکه رفقایش در دوران دفاع مقدس چه کسانی بوده اند . همه رزمندگان فرماندهانی چون شهید صیاد شیرازی ، شهید سلیمانی و شهید همت و .. داشته اند چند درصد از آنها به اصول خود باقی مانده اند . نکته دیگر اینکه بحث ما علم توانستن است وقتی در یک محیط کوچک مثل مصلحت نظام نمی توانیم در مقابل افراد مشکل دار اقدامی انجام دهیم چگونه می توانیم در مدیریت کلان برخورد کنیم . شاید باز بخاطر موقعیت مماشات کنیم
آخرین اخبار