نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: خود مناظرات خوب است؛ اما اشکال وارده به آن این است که خیلی سریع می‌گذرد و مطالب خیلی خوب قابلیت رساندن به مردم را ندارد.

به گزارش  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم بعد از ضبط برنامه تبلیغاتی خود در رادیو در جمع خبرنگاران با اشاره به روند برگزاری مناظرات گفت: خود مناظرات خوب است؛ اما اشکال وارده به آن این است که خیلی سریع می‌گذرد و مطالب خیلی خوب قابلیت رساندن به مردم را ندارد.

وی در ادامه گفت: از شما یک سوال چند هزار کلمه ای می پرسند و ما در چند کلمه پاسخمان را بدهیم.

قاضی زاده در ادامه گفت: مردم در مناظرات منتظر هستند ببینند که ما چه کار می خواهیم انجام دهیم و چه برنامه ای برای دولتمان داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۰:۳۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
بی زحمت شفاف اعلام کنید منظورتان از ثروتمندان جامعه چه کسانی و چه اقشاری هستند چون تعریف ثروتمندان در دولت آقای روحانی همه ملت مستضعفین یارانه بگیران نیازمندان بینوایان زیر خط فقر را متعجب و بسیار ناراحت و دلخور و ناراضی کرد برای همین فقط به 30 میلیون نفر یارانه بگیر یارانه معیشتی کرونایی پرداخت کرد و این عین بی عدالتی و تبعیضگری بود اگر شما هم نظرتان از ثروتمندان همان اقشار کم درآمد است که یکی از اعضای خانوادشون شاغل یا بازنشسته باشد و درآمد اندکی داشته باشد یارانه بهشون تعلق نمی گیرید ملت مستضعفین یارانه بگیر نیازمند از شما هم 100% درصد بسیار ناراضی و دلخور و ناراحت خواهند شد بی زحمت شفاف بیان کنید تا ملت تکلیفشان را بدانند به چه شخصی رای بدهند به چه شخصی رای ندهند ملت گیر و گرفتار فقر و گرانی هستند و تاب و تحمل چهار سال و هشت سال دیگر فقر و گرانی و تهی دستی زیر خط فقر ماندن 92 ساله را ندارند 50 سال در زمان شاه ملعون فقیر تهی دست بودند 42 سال هم در حال حاظر بهش اضافه کنید را دیگر صبر ندارند ملت بینوایان ایران از حضرت ایوب نبی س بیشتر صبر کردند از شعب ابی طالب که حضرت رسول الله ص و یارانش که فقط 3 سال در آن گیر گرفتار فقر بیچارگی از طرف کفار و مشرکین بودند بیشتر صبوری کردند به والله قسم تاب و تحمل ندارند و حق هم دارند چندین سال بیچارگی چندین سال فقر و نداری و زیر خط فقر بودن چقدر سال بینوایی ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خودت بداد ملت بینوایان نیازمندان محرومان تهی دستان بینوایان یارانه بگیران زیر خط فقر ایران اسلامیت برس . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۱۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
دیروز در مناظره نامزدها جناب سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در سخنانش گفت اگر ثروت ملی ملت صحیح تقسیم شود به هر نفر یارانه بگیر 3 میلیون تومان می رسد که وقت کم آورد و صدایش قطع شد !!!. بنابر این صحبت ایشان 450 هزار تومانی که جناب محسن رضایی قولش را به تعدادی از یارانه بگیران 40 میلیون نفر داده ناعادلانه است و تا به عدالت چه از لحاظ نفرات چه از لحاظ قیمت بسیار فاصله دارد!!! الهی خودت یه فرد صالح راستگوی خردمند دانا و توانای عادل بر قوم ایرانیان حاکم کن تا به عدالت و راستی و صداقت ثروت ملیشان را مابینشان تقسیم کند و کشور را به قلهای عزتمندی عادلانه از هر لحاظ برساند . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
آخرین اخبار