سرپرست فرمانداری آغاجاری بر بهبود ارائه خدمات پزشکی و درمانی در درمانگاه و بیمارستان شهید اشرفی اصفهانی این شهرستان تاکید کرد.

محسن مشایخی سرپرست فرمانداری آغاجاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به دیدار با احدی سرپرست دانشکده علوم پزشکی بهبهان اشاره کرد و گفت: آغاجاری یکی از شهرستان‌هایی است که در دوران انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس حضوری موثر داشت و مردم آن با حضور در جبهه‌های جنگ و تقدیم شهدا دین خود را اسلام ادا کردند.

او بر توجه خاص به کمبود‌های این شهرستان به ویژه در زمینه درمانی و پزشکی تاکید کرد و افزود: با همکاری و حمایت سرپرست دانشکده علوم پزشکی بهبهان مقرر شد پزشکان متخصص قلب، داخلی، زنان و زایمان و اطفال در درمانگاه بیمارستان شهید اشرفی اصفهانی طی جدول زمان بندی اعلام شده حضور پیدا کنند.

مشایخی با اشاره به افزایش تعداد روز‌های فعالیت و حضور پزشک جهت سونوگرافی مراجعه کنندگان بیان داشت: تکمیل اتاق عمل به منظور حضور پزشک جراح عمومی در زمان‌های تعیین شده و انجام اعمال جراحی و با اطلاع رسانی لازم از دیگر دستاورد‌های ایم دیدار بودند.

سرپرست فرمانداری آغاجاری بر پیگیری‌های دانشکده علوم پزشکی جهت راه اندازی بخش زایمان در این بیمارستان تاکید و تصریح کرد: مقرر شد عملیات اجرایی احداث ساختمان مرکز بهداشت این شهرستان در اسرع وقت آغاز شود، ضمن اینکه پیگیری لازم به منظور اختصاص یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال به مرکز جامع سلامت از سوی این دانشکده صورت گیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.