فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: یکی از کار‌های که در مجموعه بسیج و سپاه پاسداران دنبال می‌شود خدمات اجتماعی است.

سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یکی از فعالیت های که در مجموعه بسیج و سپاه پاسداران دنبال می‌شود خدمات اجتماعی است که در این بخش یکی از محور‌های کار را خدمات درمانی بوده که از نیاز‌های اساسی مردم است.

او در ادامه با بیان اینکه بخش تخصصی درمانگاه شهر چمران بندر ماهشهر در دستور کار است، افزود: در مناطق محروم، روستا‌ها و حاشیه شهر‌ها تعدادی کلنیک و درمانگاه راه اندازی کردیم و با پشتیبانی فرمانده سپاه این کار انجام ادامه دارد.

سردار شاهوار پور با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا، تصریح کرد: ۲۸ خرداد یک رویداد مهم داریم و سرنوشت نظام در انتخابات رقم می‌خورد و حضور مردم مشت محکم بر دهان دشمنان است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان بیان داشت: اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند دشمن خوشحال می‌شود و اگر حضور پرشور داشته باشند دشمن مانند گذشته نا امید می‌شود و موضوع حضور پرشور در انتخابات همواره مورد تاکید بوده و است.

این مقام مسئول در پایان گفت: امیدواریم مردم به مقام معظم رهبری و به شهدا که مجاهدت کردند تا ما در آرامش و آسایش باشیم لبیک گویند و مسئولان و مردم یک برگ زرین در انتخابات و سرنوشت کشور رقم بزنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.