صفدری گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای پیشرفت و توسعه استان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دنبال دارد و اگر خواهان شرایط بهتر هستیم باید همگان یکدیگر را به شرکت در این انتخابات ارشاد و رهنمون کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عباس صفدری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه انتخابات موضوعی ویژه بسیار مهم است و سرنوشت امور کشور به واسطه این حرکت سیاسی اجتماعی مشخص و تعیین می‌شود اظهارداشت: مردم در موضوع مشارکت در این فرایند باید جدی و حضور گسترده پای صندوق‌های رای داشته باشند.

وی با بیان اینکه مردم باید با تکیه بر ۲ مولفه مهم و اساسی «وحدت و همبستگی» یک انتخاب درست داشته باشند افزود: شکل‌گیری آینده بهتر در گرو انتخاب فرد اصلح، کارآمد و با قدرت اجرایی بالا است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به مولفه‌های مهم در انتخاب فرد اصلح برای انتخابات خاطرنشان کرد: خداشناسی، خداباوری در کنار تخصص، توان و امانت‌داری از جمله معیار‌های یک فرد اصلح است.

وی با بیان اینکه فرد اصلح باید دارای ویژگی صداقت در قول و وعده‌های خود باشد اظهارداشت: چابکی، جوانی و ایمان از دیگر ویژگی‌های مهم و راهبردی فرد اصلح در انتخابات است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد در سراسر کشور برگزار

می‌شو د.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار