حجت الاسلام غلامرضا دهقان گفت: حضور پرشور و حماسی در انتخابات که بیانگر تایید نظام اسلامی بوده از تاکیدات و توصیه‌های مهم امام راحل (ره) است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه خاش در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی( ره )بیان کرد: شرکت حداکثری مردم در انتخابات سبب نمایش گذاشته شدن اتحاد و همدلی ایرانیان در تمام ابعاد داخلی و خارجی می شود و کشور را از گزند و آسیب های دشمنان دور می سازد.

وی افزود: هر چه حضور مردم در انتخابات گرم و پرشورتر باشد، دشمنان در رسیدن به اهداف شان ناکام می مانند و به ابهت نظام شکوهمند اسلامی ایران در دنیا افزوده می‌شود.

امام جمعه خاش اظهار داشت: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا بهترین فرصت برای ادای دین به خون مطهر شهیدان و آرمانهای امام راحل است.

وی ادامه داد: مردم باید در انتخابات به فردی رای دهند که بتواند در کنار رهبر معظم انقلاب از اهداف والای نظام اسلامی صیانت کند و ابهت کشور را در ابعاد مختلف رقم بزند، بنابراین انتخاب اصلح باید با بررسی همه جوانب و شناخت و آگاهی باشد.

حجت الاسلام دهقان بیان کرد: رئیس جمهوری و دولت آینده به صورت همه جانبه مورد حمایت اقشار مختلف مردم باشد تا بتواند در عرصه های داخلی و خارجی در مقابل تهدیدات و هجمه های دشمنان مقابله کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار