امام جماعت مسجد محمد رسول الله (ص) اهل سنت ایرانشهر گفت: مردم ایران اسلامی با حضور گسترده خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مولوی شمس الحق دامنی امام جماعت مسجد محمد رسول الله (ص) اهل سنت ایرانشهر با بیان اینکه حضور در انتخابات پیش رو امری مهم و حیاتی است گفت: مردم ایران اسلامی با حضور گسترده خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد.

 شمس الحق دامنی گفت: دشمنان ایران اسلامی به دنبال این هستند که حضور مردم در انتخابات کمرنگ باشد، اما کورخوانده‌اند و باید بدانند که ملت ایران در هرشرایطی به آرمان‌های انقلاب و نظام پایبند هستند.

وی افزود: مردم همواره رسالت خود را در قبال کشور و نظام بخوبی انجام داده‌اند و می‌طلبد مسوولان نیز در قدرشناسی از ملت همیشه در صحنه تلاش بیشتری داشته باشند تا با همراهی و وحدت لازم در کشور بتوان مشکلات و چالش‌های موجود را به خوبی از میان برداشت.

امام جماعت مسجد محمد رسول الله (ص) اهل سنت ایرانشهر با بیان اینکه معتمدین، بزرگان و علما باید مردم را با اخلاق، تدبیر و هوشمندانه به موضوع انتخابات توجه دهند، گفت: حضور آگاهانه مردم در انتخابات بسیار مهم و حیاتی است.

وی تصریح کرد: مردم نباید به دلیل گلایه‌هایی که از عملکرد برخی مسوولان دارند از حضور در انتخابات دلسرد شوند بلکه باید ضمن حضور در انتخابات، فرد اصلح را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار